یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فضای گفتمانی در بین دانشجو و دانشگاه فراهم شود/ حوزه فرهنگی دانشگاه فرهنگیان باید قوی تر از سایر دانشگاه ها جلوه گر باشد

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه فضای گفتمانی در بین دانشجو و دانشگاه فراهم شود، گفت: حوزه فرهنگی دانشگاه فرهنگیان باید قوی تر از سایر دانشگاه ها جلوه گر باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85710
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

فضای گفتمانی در بین دانشجو و دانشگاه فراهم شود/ حوزه فرهنگی دانشگاه فرهنگیان باید قوی تر از سایر دانشگاه ها جلوه گر باشد

محمد وحیدی در گفت و گو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به نشست خود با جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنورد، عنوان کرد: دانشجو تراز،  بخش نخبگانی جامعه است و از تجربیات فضای دانشجویی به عنوان یک تجربه زیستی دوره جوانی می توان نام برد.

نماینده مردم نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برگزاری اردوهای دانشجویی یکی از الزامات محیط دانشگاهی است و باید از ظرفیت های علمی، تاریخی، سیاحتی و زیارتی شهرستانی، استانی، منطقه ای و ملی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: موضوع تلفیق دانشگاه پیام نور با دانشگاه فرهنگیان یکی از پیشنهادات مطرح شده در کمیسیون برنامه و بودجه بود که دانشگاه پیام نور در کشور دارای امکانات و ساختمان های بسیاری است که به دلیل فقدان دانشجو اکثر آنان اکنون بلااستفاده مانده به همین دلیل مطرح شده تا امکانات دانشگاه پیام نور در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد.

 این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: پیگیری توسعه مسجد مرکزی دانشگاه، سالن مطالعات، فضای سبز و… به عنوان یکی از اولویت‌های ما خواهد بود.

گفتنی است وحیدی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی به همراه رییس دانشگاه فرهنگیان بجنورد پس از ورود به این دانشگاه با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi