جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری در جهرم

به گزارش کرونا، خسرو رزمجویی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی تماس تلفنی چندین نفر از رانندگان خودروهای سنگین عبوری مبنی بر سنگ پرانی در محور مواصلاتی، برسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. وی افزود: با پیگیری‌های ویژه و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، دونفر متهم که با موتور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85683
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری در جهرم

به گزارش کرونا، خسرو رزمجویی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی تماس تلفنی چندین نفر از رانندگان خودروهای سنگین عبوری مبنی بر سنگ پرانی در محور مواصلاتی، برسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های ویژه و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، دونفر متهم که با موتور سیکلت اقدام به سنگ پرانی به سمت خودروها می‌کردند، توسط واحدهای گشت فعال در محورهای مواصلاتی دستگیر شدند.

رزمجویی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به یگان انتظامی در تحقیقات پلیس، به سنگ پرانی و ایراد خسارت به خودروهای عبوری اعتراف و از اعمال خود ابراز پشیمانی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه هر دو متهم تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان امنیت روانی مردم در دستور پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi