جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وزارت بهداشت به اجرای پروژه‌های حوزه انتخابیه سرعت دهد/تذکر به وزیر کشور به دلیل اداره فرمانداری مسجدسلیمان و لالی توسط سرپرست

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل  و اندیکا در مجلس در دیدار با وزیر بهداشت خواستار تکمیل و تسریع در اجرای پروژه های حوزه انتخابیه شد و گفت: برخی از پروژه های وزارت بهداشت در ۴ شهرستان روند پیشرفت آنها مورد قبول نیست بنابراین دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان بایستی نسبت به تکمیل این پروژه‌ها هرچه سریعتر اقدام کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85635
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

وزارت بهداشت به اجرای پروژه‌های حوزه انتخابیه سرعت دهد/تذکر به وزیر کشور به دلیل اداره فرمانداری مسجدسلیمان و لالی توسط سرپرست

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا ورناصری با بیان اینکه مصوبات سفر وزیر  بهداشت و معاونان وی به حوزه انتخابیه در مردادماه سال جاری مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است، گفت: با توجه به اینکه روند اجرای مصوبات سفر به کندی پیش می‌رود لذا سرعت بخشیدن به آن‌ها را نیز از وزیر بهداشت خواستار شدیم.

وی ادامه داد: در دیدار با وزیر بهداشت  مقرر شد؛ جلسه‌ای با حضور وزیر بهداشت، معاونان وی همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی در راستای اجرایی شدن مصوبات در یک بازه زمانی تشکیل و تصمیم‌گیری شود.

به گزارش خانه ملت، ورناصری در صحن مجلس به وزیر کشور درخصوص وضعیت نابسامان شهرداری‌های بدون شهردار دو شهر مسجدسلیمان و لالی تذکر داد و گفت: متاسفانه از بدو راه اندازی شورای جدید شهر مسجد سلیمان تاکنون همچنان بدون شهردار اداره می شود که این بیماری مزمن چند وقتی است به شهر لالی نیز سرایت کرده و شهردار ندارد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل  و اندیکا در مجلس با اظهار به اینکه وضعیت نابسامان شهرداری های این دو شهر باعث شده خدمات رسانی در این شهرها به کندی و با اختلال تاسف باری انجام شود، بیان کرد: البته قبلا نیز از ایشان در سفر به حوزه انتخابیه در این خصوص انتقاد کردیم اما متاسفانه به علت عدم پاسخگویی استاندار این مطالبات مردمی همچنان بی‌نتیجه مانده لذا وزیر کشور را برای رفع مشکل شهردارها به کمیسیون فرا خوانده ایم.

ورناصری بیان کرد: علاوه بر اینکه نارضایتی شهروندان این دو شهر را به وزیر کشور انتقال دادیم تاکید شده هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این دو شهرداری اقدام کنند.

معاون رییس جمهوری: دولت نباید به سادگی، ظریف را از دست بدهد
دنبال کنید

وی همچنین ضمن انتقاد از وزیر کشور درخصوص اداره دو فرمانداری مسجدسلیمان و لالی توسط سرپرست، گفت: این موضوع سبب شده روند امورات این دو شهرستان با مشکل مواجه شود که متاسفانه دود این سوءمدیریت به چشم مردم می رود.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل  و اندیکا در مجلس با اشاره به اینکه دو شهرستان مسجدسلیمان و لالی جزو مناطق کم برخوردار محسوب می شوند، اظهار کرد: عدم ثابت مدیریت و تعیین تکلیف نشدن این دو فرمانداری موجب تشدید مشکلات و به طبع نارضایتی مردم را به دنبال دارد بنابراین به وزیر کشور متذکر شدیم که نسبت به این مطالبه  مردمی در اسرع وقت اقدام کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi