سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آسترولوژی مالی چیست؟

آسترولوژی مالی چیست؟   علم آسترولوژی که در زبان فارسی به معنای علم اختربینی می باشد، یکی از شاخه های علمی نجوم است که در آن به بررسی حرکت سیارات و سایر اجرام آسمانی می پردازند . به طور کلی موقعیت این اجرام در دوره های مختلف متفاوت می باشد که تاثیر آن ها در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85618
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

کرونا :

آسترولوژی مالی چیست؟

آسترولوژی مالی چیست؟

 

علم آسترولوژی که در زبان فارسی به معنای علم اختربینی می باشد، یکی از شاخه های علمی نجوم است که در آن به بررسی حرکت سیارات و سایر اجرام آسمانی می پردازند . به طور کلی موقعیت این اجرام در دوره های مختلف متفاوت می باشد که تاثیر آن ها در هر بخش از زندگی مخنلف بوده و در زندگی افراد موثر می باشد. قدمت این علم را می توان به تاریخ بشریت نسبت داد چرا که تقریبا در تمام دوره ا افراد به تاثیر سیارات بر روی زمین و موجودات معتقد بودند و هواره آن را مورد بررسی قرار می دادند. علم آسترولوژی مالی از جذاب ترین بخش هایی که می توان از بهره مند شد. در این میان مدیتیشن تنفسی و زودیاک ساین نیز از عباراتیست که افراد در زندگی خود به ان ها توجه ویژه ای دارند.

آسترولوژی مالی چیست؟ 4

کاربرد آسترولوژی مالی در بورس

دانش آسترولوژی اطلاعات مفیدی را به کمک تحلیل چارت، بررسی حرکت سیارات و موقعیت آن ها در روزهای مختلف، را در رابطه با رفتار بازار در دوره های مختلف مالی را ارائه می کند. برای تسلط به آسترولوژی مالی و از این طریق بتوانید رفتار بازار های مالی را پیش بینی نمایید، لازم است از اصول دانش اختربینی و منطقه البروج آگاهی کاملی را کسب نمایید. بدون تردید با خواند یک مقاله نمی توان بهبررسی کاملی از این موضوع رسید ولی در این مطلب سعی داریم شما را به طور خلاصه با کلیات و پایه ی اختربینی و متعاقبا آسترولوژی مالی آشنا نماییم.

 

چطور می‌توان آسترولوژی مالی را آموخت و در این دانش در معاملات بورس استفاده کرد؟

در حال حاضر کتاب های زیادی در زمینه ی آسترولوژی مالی و تحلیل زمانی نوشته و ارائه شده اند که با دوره های آموزشی مربوط به هم جهت عرضه به علاقمندان توسط کارشناسان آسترولوژی ارائه می گردد. نرم افزارهای متعدد آسترولوژی متقاضیان زیادی را هم توانسته اند تا حد زیادی پاسخگو باشند. چنانچه که قصد دارید به صورت حرفه ای از آسترولوژی مالی در معاملاتتان بهره برداری نمایید، می بایست برای گام اول بر تقویم نجومی، تحلیل هندسی زمان، شناسایی سایکل های حرکتی و سیاره ای تسلط یابید و سپس با دانشی که کسب می نمایید، بر مبنای متغیرهای زمانی ساعت و تاریخ معاملات خرید و فروشتان را مشخص نمایید.

مهار حریق انبار چینی و خطری که از بیخ گوش بازار اصفهان گذشت
دنبال کنید

 

مدیتیشن تنفسی چیست ؟

مدیتیشن تنفسی یکی از معمول ترین نوع در  تمرین های مدیتیشن به شمار می رود. زیرا انجام آن به راحتی امکان پذیر می باشد و هم نیاز به هیچ دانش پیش‌نیازی نخواهد داشت. د راین رابطه موضوع تنها سر مدیتیشن تنفسی نمی باشد، بلکه در صورتی که بهترین توصیه را می‌ خواهید بهتر است چنین عمل کنید:

در ابتدای روز و پس از بیدار شدن، حتما یک مدیتیشن صبح ۱۰ تا ۲۰ دقیقه‌ای را اعمال نمایید. این دقیقا کاری بوده که اغلب افراد بزرگ و حتی سلبریتی ‌ها انجام می نمایند.

در حوالی ظهر و پس از این ، برای کم کردن استرس ناشی از کار بهتر است یک بار دیگر مدیتیشن را انجام دهید . این بار می‌ توانید از مدیتیشن کاهش استرس کمک گرفته تا نتیجه بهتری کسب شود.

در آخر نیز قبل از خواب هم انجام مدیتیشن خواب کمک می کند تا سطح استرس‌تان به خوبی کاهش یابد و کیفیت خواب بیشتری را کسب نمایید.

آسترولوژی مالی چیست؟ 5

زودیاک ساین چیست ؟

در تعریفی معمول می توان گفت زودیاک ساین منطقه ای از آسمان نامیده می شود که تقریبا ۸ درجه شمال یا جنوب را ، مسیر آشکار خورشید در طول حوزه آسمانی در طول سال را در بر می گیرد. مسیرهای ماه و سیاره های قابل مشاهده درون کمربند زودیاک قرار می گیرند.طالع بینان، زودیاک را به دوازده نشانه تقسیم نموده که هر یک ۳۰ درجه طول سیاره ای را در بر می گیرد و معمولا مربوط به صور فلکی می باشند.

انواع زودیاک ساین

زودیاک ساین نشان دهنده جایگاه سیاره ها در زمان متولد شدن شخص می باشد که آن شخص برای هر سیاره منظومه شمسی یک زودیاک ساین را تعریف می کند. معمول ترین ساین زودیاک “سان ساین” می باشد که همان ماه تولد فرد است. دومین ساین زودیاک، رایزینگ ساین می باشد که در واقع همان ظاهر ما مقابل مردم را شامل می شود. این ساین مانند ماسکی است که مردم در برخورد اول آن را می بینند و قضاوت خواهند کرد.

۶ کشتی ‌محصول استراتژیک وارد کشور شد
دنبال کنید

سومین و مهم ترین ساین زودیاک، مون ساین می باشد.این ساین مبوط به توصیف احساسات و تمایلات درونی فرد می باشد و اغلب نزدیک ترین شباهت ها را به شخصیت فرد را شامل می شود . در صورتی که فرد در شب متولد شده باشد؛ این شباهت ها قوت بیشتری را به خود می گیرند. این ساین ها هر یک به شکل جداگانه به روی جنبه های مختلف زندگی و ویژگی های شخصیتی فرد ناثیر خواهند داشت و به طور کلی مانند تیکه های پازلی برای تکمیل طالع می باشند.

با توجه به جدید بودن آسترولوژی مالی و توجهی که این روز ها در کشورمان به این علم می شود، می توان آن را یکی از ارکان مهم و بسیار علمی در انجام معاملات و تحلیل به شمار آورد. به طور کلی در کنار تمام قدرتی که تحلیلگران سنتی اعم از تکنیکالیست ها و فاندامنتالیست ها برخوردار می باشند ولی همگی در یک مطلب مشترکاً دارای ضعف می باشند و آن مبحث زمان هست. درآسترولوژی باید دانست تا چگونه وچه زمان با تصمیم جمعی، یک سهم یا ارز یا ارزی دیجیتال شروع به رشد یا ریزش می نماید. به طو رکلی آموزش ها و ارائه خدماتی تحت این عنوان با وب سایت های زیادی صورت می گیرد . شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه به نشانی astrofarsisally.com ضمن در یافت اطلاعاتی جامع در این خصوص، خدماتی متفاوت دریافت نمایید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi