پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دما در چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد

به گزارش کرونا مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: باتوجه به فعالیت سامانه بارشی در روز گذشته و رطوبت دیشب و صبح امروز در اکثر مناطق به ویژه نیمه شمالی و کاهش نسبی دما و مه گرفتگی به وقوع پیوست. وی با اشاره به میزان بارندگی‌ها تصریح کرد: بیشتر بارش‌ها برای مناطق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85609
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

کرونا :

دما در چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد

به گزارش کرونا مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: باتوجه به فعالیت سامانه بارشی در روز گذشته و رطوبت دیشب و صبح امروز در اکثر مناطق به ویژه نیمه شمالی و کاهش نسبی دما و مه گرفتگی به وقوع پیوست.

وی با اشاره به میزان بارندگی‌ها تصریح کرد: بیشتر بارش‌ها برای مناطق شمالی و شمال شرق استان به ثبت رسید که طی این سامانه ایستگاه سورشجان ۱۶.۳ میلی‌متر، سامان ۱۲.۶ میلی‌متر، شهرکرد ۱۰.۲ میلی‌متر، بن ۵.۵ میلی‌متر، بروجن یک میلی‌متر، چلگرد ۲.۸ میلی‌متر، اردل، بلداجی، دوآب‌صمصامی، بازفت، لیرابی کمتر از یک میلی‌متر، شلمزار یک میلی‌متر و فارسان ۲.۸ میلی‌متر گزارش بارندگی داشتند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این سامانه بارشی شب گذشته از این استان خارج شد افزود: از امروز تا روزهای پایانی هفته آسمان استان کمی تا قسمتی ابری، در بعدازظهر شاهد رشد ابر هستیم و آسمان را نیمه‌‎ابری و گاهاً ابری خواهیم دید همچنین کاهش نسبی و تدریجی دما در این مدت پیش‌بینی می‌شود.

چراغ‌پور اضافه کرد: برای فردا باز هم احتمال مه صبحگاهی و کاهش دما داریم که از فردا بیشتر خودش را نشان می‌دهد، امروز ایستگاه‌های شهرکرد و چلگرد با کمینه دمای یک درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه‌های استان بودند که انتظار داریم از فردا تا آخر هفته کمینه دماها خصوصاً در نیمه شمالی به کم‌تر از صفر برسد.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi