جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خوزستان بعد از تهران بیشترین پروژه های نیمه تمام مدرسه سازی را دارد

به گزارش کرونا، صالحپور امروز شنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان با اشاره به اینکه مجمع خیرین خوزستان فعال‌ترین مجمع کشور است بیان کرد: ۴۶ طرح آموزشی نیمه تمام با کمک خیرین در استان تکمیل شده است. وی گفت: خوزستان در میزان پرداخت تعهدات از سوی خیران مدرسه ساز رتبه برتر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85598
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

به گزارش کرونا، صالحپور امروز شنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان با اشاره به اینکه مجمع خیرین خوزستان فعال‌ترین مجمع کشور است بیان کرد: ۴۶ طرح آموزشی نیمه تمام با کمک خیرین در استان تکمیل شده است.

وی گفت: خوزستان در میزان پرداخت تعهدات از سوی خیران مدرسه ساز رتبه برتر کشور را دارد.
صالحپور با بیان اینکه باید خوزستان را به داشتن انسان های نیکوکار معرفی کنند افزود: اولویت دادن به تکمیل پروژه های نیمه تمام ، یکی از سیاست های جامعه خیران کشور است.
رییس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان افزود: از سال ۹۸ تعداد۷۶۰ طرح آموزشی در قالب ۲ هزار و ۸۰۰ کلاس درس با کمک خیران در استان ساخته شده است.

در ادامه این‌جشنواره مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: بعد از سه سال وقفه در برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز امروز شاهد حضور خیرین و منادیان پیشرفت و آبادانی در این‌جشنواره هستیم، با حضور خیران می توانیم شاهد بالندگی و نشاط و امید در جامعه باشیم.
محمد سعیدی پور با بیان اینکه سازمان نوسازی مدارس در حوزه تامین فضا، تجهیزات و فناوری کار می کند افزود: خوزستان در زیر ساخت ها مشکلاتی دارد و سرانه آموزشی استان زیر میانگین کشوری است،مدرسه یک فراخوان عمومی است و همه باید جهادگرانه برای ساخت مدرسه ورود کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در ادامه این‌نشست بیان کرد: کمک های ارایه شده در راستای مسئولیت اجتماعی از سوی تمام شرکت های خوزستان برای ساخت مدرسه یکی از مواردی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.
آقا رضا فتوحی افزود: شرکت ها باید با توجه به وضعیت استان بیشتر پای کار باشند تا بتوانیم آینده پایداری برای استان خوزستان رقم بزنیم و شرایط را برای تحصیل دانش آموزان در این استان تسهیل کنیم.

محکومیت تعرض به ساختمان سرکنسولگری ایران در هامبورگ توسط سخنگوی وزارت خارجه
دنبال کنید

خوزستان در چند سال اخیر همواره رتبه برتر کشور در بحث مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی را کسب کرده است.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi