سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳

️نیاز افزایش مجوز تراکم ساختمانی در خراسان شمالی

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مجوز تراکم ساختمانی در حوزه انتخابیه نسبت به میانگین کشوری پایین است به همین طی مکاتبه ای با دکتر وحیدی وزیر محترم کشور درخواست صدور مجوز افزایش تراکم ساختمانی به میزان یه سقف شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85541
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

️نیاز افزایش مجوز تراکم ساختمانی در خراسان شمالی

 محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با تأکید بر ضرورت ️افزایش مجوز تراکم ساختمانی در خراسان شمالی، عنوان کرد: پایین بودن تراکم ساختمانی در حوزه انتخابیه نسبت به میانگین کشور، موجب شده تا فعالان عمرانی و اقتصادی در استان های همجوار سرمایه گذاری کرده و به محرومیت حوزه انتخابیه افزوده شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش تراکم ساختمانی همچنین موجب جلوگیری از حاشیه نشینی و کاهش هزینه های مالی برای شهروندان و سرمایه گذاران می شود. 

وی همچنین به دیگر مکاتبات خود به وزیر محترم کشور اشاره داشت و گفت: با توجه به اینکه شهر آشخانه سالانه محل تردد ۲۰ میلیون مسافر و زائر بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) استان خراسان شمالی است به همین دلیل در راستای خدمات رسانی شایسته به این مسافران، از وزیر محترم کشور مکاتبه ای در خصوص نیاز تامین ماشین آلات ضروری آشخانه انجام شد.

️نماینده مردم بجنورد و مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه درخواست تسهیلات جهت احداث کارخانه آسفالت شهر قاضی در جهت ایجاد منابع درآمدی پایدار، به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال را از دیگر مکاتبات خود به وزیر کشور برشمرد.

وحیدی همچنین گفت: با عنایت به خشکسالی های اخیر و ضرورت جداسازی آب شرب از آب مصرفی فضای سبز در جهت مدیریت منابع آب شرب و با توجه به انجام مطالعات این طرح که به تایید سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز رسیده در خواست تخصیص اعتبار برای این طرح از وزیر کشور شدیم.

پیگیری دغدغه ها و نیازهای اهالی فرهنگ و هنر استان گلستان
دنبال کنید

وحیدی بیان داشت: همچنین جهت استاندارد سازی کارخانه سنگ شکن و کارخانه آسفالت شهر آشخانه تسهیلاتی به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال نیاز است که اقدامات لازم در این زمینه نیز یا وزیر کشور صورت گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi