شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ اعتبار 95 میلیارد تومانی برای احیای قنوات شهرستان های رزن و درگزین

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان برای احیای قنوات کشاورزی شهرستان های رزن و درگزین اخذ شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85535
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اخذ اعتبار 95 میلیارد تومانی برای احیای قنوات شهرستان های رزن و درگزین

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: تلاش هایی برای احیای قنوات و کانال های آب کشاورزی شهرستان های رزن و درگزین انجام گرفت و از سال ۹۹ نیز پیگیر این موضوع بودیم.

وی افزود: لذا امسال توانستیم حدود ۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای احیای قنوات از بانک کشاورزی تحت عنوان تسهیلات ماده ۵۶  اخذ کنیم و این اعتبار نیز از سوی وزارت جهاد به حوزه انتخابیه اختصاص پیدا می کند همچنین باید گفته شود این اعتبار را نیز سازمان برنامه و بودجه تضمین کرده است.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: در حوزه انتخابیه حدود ۱۲۶ روستا وجود دارد که قنوات در ۹۲ روستای حوزه انتخابیه در حال احیا هستند و انشاالله تا اواخر خردادماه سال آینده همه قنات ها و کانال ها به بهره برداری می رسند.

لطفی عنوان کرد: این موضوع سبب رضایتمندی مردم شده است چرا که باعث ایجاد تحول در حوزه کشاورزی شهرستان خواهد شد و در حقیقت این مهم نیز باعث می شود اشتغالزایی گسترده ای صورت گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi