جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رئیسی: کویرتایر “ما می‌توانیم” را در عمل محقق کرد/ این کارخانه “قدرت” و “ثروت” را با هم برای کشور تولید می‌کند

به گزارش کرونا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع کارکنان کارخانه کویرتایر بیرجند اظهار داشت: کارهایی که در کارخانه انجام شده قابل تحسین است و نگاه داخلی سازی، دانش بنیان، بومی‌سازی و ابتکارات و خلاقیت های آن قابل تقدیر است. وی گفت: این کارخانه نه در سخن و حرف و خواسته بلکه در عمل دانش بنیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85532
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

کرونا :

رئیسی: کویرتایر “ما می‌توانیم” را در عمل محقق کرد/ این کارخانه “قدرت” و “ثروت” را با هم برای کشور تولید می‌کند

به گزارش کرونا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع کارکنان کارخانه کویرتایر بیرجند اظهار داشت: کارهایی که در کارخانه انجام شده قابل تحسین است و نگاه داخلی سازی، دانش بنیان، بومی‌سازی و ابتکارات و خلاقیت های آن قابل تقدیر است.

وی گفت: این کارخانه نه در سخن و حرف و خواسته بلکه در عمل دانش بنیان و بومی‌سازی را پیاده کرده و در این بازدید که انجام شد کارهای بزرگی توسط شما انجام دیدیم.

رئیس جمهور افزود: شعار “ما می‌توانیم” در کارخانه کویرتایر محقق شده و این کارخانه که سال‌ها کار کرده هر روز شاهد ابتکارات جدید است و فعالیت‌های کویرتایر بیرجند از نمونه خارجی آن نه تنها قابل رقابت بلکه بالاتر و برتر است.

رئیسی تصریح کرد: معتقدم نمونه تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین انجام شده و هم اشتغال افزایش یافته و هم کار علم و فناوری پایه است و قدرت به موشک‌سازی نیست بلکه به همین روحیه نشاط کارگران و بومی‌سازی‌هاست.

وی ادامه داد: کار باید با کیفیت بالا باشد باشید و باید از ایستادگی و مقاومت کارکنان این مجموعه که با تمام مشکلات پای کار بودند تشکر کرد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: هم تولید قدرت و هم تولید ثروت برای کشور در کارخانه کویرتایر صورت گرفته و ثروت علم و فناوری در اینجا از همه مهمتر بوده و کار ماندگاری انجام شده است.

رئیسی اظهار کرد: این کارخانه توسط مردم بنیان‌گذاری شده لذا نباید تنها منتظر دولت بود و این نشان می‌دهد هر جا به مردم میدان داده شد سبب موفقیت کشور شده است.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi