پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجوز احداث و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مجوز احداث و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین اخذ و در ماه های آتی به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85490
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

مجوز احداث و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین

علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت:  تلاش هایی برای گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه انجام گرفت و تاکنون نیز انشعاب گاز به حدود ۲۰ روستا در این چند وقت اخیر رسیده است.

وی افزود: همچنین در موضوع راه اندازی آنتن در روستاها هم تلاش هایی صورت گرفت و چندین روستا به تلفن همراه و اینترنت متصل شدند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس بیان کرد: با پیگیری هایی انجام شده مجوز  احداث ۳ درمانگاه تامین اجتماعی اخذ شد و این در حالی اتفاق افتاد که تاکنون هیچ کدام ازشهرستان های حوزه انتخابیه درمانگاه تامین اجتماعی نداشتند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: مقرر شد در اواخر همین ماه ۲ تا از این درمانگاه تجهیز و راه اندازی شوند و یکی دیگر تا اواخر سال جاری تجهیز و به بهره برداری برسد.

رضایی تاکید کرد: در بحث آسفالت جاده ای هم اتفاق مطلوبی در حوزه انتخابیه انجام گرفت که این موضوع هم با مساعدت وزارت راه و شهرسازی و سازمان شهرداری های کشور صورت پذیرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi