چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

عملکرد وزیر نیرو قابل پذیرش نیست/ آبادان از پروژه انتقال آب غدیر بی نصیب ماند

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: عملکرد وزارت نیرو بسیار نامطلوب است و در حقیقت عملکرد وزیر قابل پذیرش نیست و باید گفته شود وزیر نیرو اگر نمی تواند کاری انجام دهد بهترین روش استعفا است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85481
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

عملکرد وزیر نیرو قابل پذیرش نیست/ آبادان از پروژه انتقال آب غدیر بی نصیب ماند

سید مجتبی محفوظی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو گفت: عملکرد وزارت نیرو بسیار نامطلوب است و در حقیقت عملکرد وزیر قابل پذیرش نیست و باید گفته شود وزیر نیرو اگر نمی تواند کاری انجام دهد بهترین روش استعفا است.

وی افزود: ما ثابت کردیم که وزارت نیرو در سال های گذشته در حال اجرای طرحی در جنوب خوزستان و شهرستان آبان است که منجر می شود شهرستان های آبادان و خرمشهر آسیب جدی ببینند و در حقیقت این وزارتخانه به دنبال نابود کردن بهمن شیر است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: هشدار می دهم که باید جلوی ساخت سد مارد را بگیرند و بایستی این اتفاق در منطقه حفار احداث شود تا اوضاع به حالت طبیعی برگردد و نباید پول بیت المال را به هدر داد.

نماینده مردم آبادان در مجلس اظهار کرد: وزارت نیرو اعلام کرد که از طریق پروژه غدیر آب به شهرستان آبادان منتقل می شود اما این اتفاق نیفتاد و در واقع عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسید و آب به آبادان نرسید./

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi