شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر حل مشکل کشاورزان شهرستان ملایر/ اختصاص تسهیلات برای توسعه کشاورزی

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: همه تلاش خود را انجام می دهم تا مشکل کشاورزان منطقه برطرف شود چرا که این موضوع ایجاد اشتغال و بهبود فضای اقتصادی شهرستان را در پی خواهد داشت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85478
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

پیگیر حل مشکل کشاورزان شهرستان ملایر/ اختصاص تسهیلات برای توسعه کشاورزی

احد آزادی خواه در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با وزیر جهاد در خصوص احداث قنات در روستاها برای تامین آب کشاورزی مباحثی مطرح شد تا این اتفاق انجام بگیرد و قطعا این کار رضایتمندی کشاورزان در پی خواهد داشت.

وی افزود: یک طرحی تحت عنوان از آبخیز تا جالیز وجود دارد که ما می خواهیم به صورت پایلوت در روستای جوزان و علی آباد آن را اجرایی کنیم و اگر این اتفاق بیفتد قنوات احیا خواهند شد همچنین چندین قنات ملایر نیز مقرر شده امسال مرمت و احیا شوند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: پیگیری هایی هم برای حل مشکل نهاده های دامی کشاورزان انجام گرفته است و همچنین تسهیلاتی برای توسعه کشاورزی شهرستان به کشاورزان اختصاص داده شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: همه تلاش خود را انجام می دهم تا مشکل کشاورزان منطقه برطرف شود چرا که این موضوع باعث ایجاد اشتغال و بهبود فضای اقتصادی شهرستان را در پی خواهد داشت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi