جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وزارت بهداشت به تعهدات خود در قبال تجهیز بیمارستان های لاهیجان و سیاهکل عمل نکرده است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: وزارت بهداشت به تعهدات خود در قبال تجهیز بیمارستان های لاهیجان و سیاهکل عمل نکرده است این انتظار وجود دارد وزیر بهداشت در این رابطه اقدام عملی انجام دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85433
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

وزارت بهداشت به تعهدات خود در قبال تجهیز بیمارستان های لاهیجان و سیاهکل عمل نکرده است

رسول فرخی میکال در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت در رابطه با عدم تامین امکانات بهداشت و درمان لاهیجان و سیاهکل اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی برای راه اندازی مجدد بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان انجام گرفته بود و وزیر بهداشت نیز قول مساعد برای تجهیز امکانات و حل مشکلات این بیمارستان را داده بودند اما تاکنون اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

وی افزود: انتظار می رود وزارت بهداشت نسبت به تعهدات خود عمل می کند و از آقای وزیر نیز این مطالبه وجود دارد که دانشگاه های علوم پزشکی را فعال کند تا در قبال خواسته های و کمبودهای بهداشت و درمان شهرستان ها پاسخگو باشند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس عنوان کرد: همچنین این انتظار وجود دارد که بیمارستان دیلمان هم به بهره برداری برسد تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند و برای تجهیز بیمارستان سیاهکل هم دستورات لازم را صادر نمایند و این دستورات به نحوی باشند که در اسرع وقت عملیاتی شودند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: تلاش هایی برای بهبود وضعیت بیمارستان ها و مراکز درمانی حوزه انتخابیه انجام شده و البته اقدامات مهمی هم صورت پذیرفته است اما علی رغم این اتفاقات انجام شده قول هایی هم برای اختصاص دستگاه های دیگری به بیمارستان های حوزه انتخابیه داده شده است که تاکنون عملیاتی نشدند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi