جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۳۵۰ زندانی مالی در اردبیل آزاد شد

به گزارش قدس آنلاین، یوسف خدادادی ظهر شنبه در جلسه هیأت امنای ستاد دیه استان اردبیل ضمن قدردانی از خیرین استان اظهار کرد: زمینه آزادی ۳۵۰ زندانی مالی در سال‌جاری با مبلغ محکومیت بیش از ۸۰ میلیارد تومان با همکاری خیرین و ستاد دیه استان فراهم شده است. وی بیان کرد: با توجه به آثار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85397
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

۳۵۰ زندانی مالی در اردبیل آزاد شد

به گزارش قدس آنلاین، یوسف خدادادی ظهر شنبه در جلسه هیأت امنای ستاد دیه استان اردبیل ضمن قدردانی از خیرین استان اظهار کرد: زمینه آزادی ۳۵۰ زندانی مالی در سال‌جاری با مبلغ محکومیت بیش از ۸۰ میلیارد تومان با همکاری خیرین و ستاد دیه استان فراهم شده است.

وی بیان کرد: با توجه به آثار سو تبعات منفی زندان بر فرد زندانی، خانواده و جامعه، تلاش می‌کنیم تا در ستاد دیه استان پس از تحقیقات لازم، کمک‌های این ستاد به زندانیان نیازمندان واقعی و مستحق تعلق یابد.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان به فراهم شدن زمینه آزادی ۱۶ نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد در استان اشاره کرد و گفت: پرونده ۱۶ نفر از زندانیان محکومان مالی و جرایم غیر عمد مورد بررسی قرار گرفت که پس از بررسی‌های لازم و با تصویب هیأت امنای ستاد دیه استان مبنی بر مساعدت‌های لازم، زمینه آزادی این افراد فراهم شد.

خدادادی گفت: هیئت امنای ستاد دیه و رئیس کل دادگستری استان اردبیل حمایت‌های همه‌جانبه را در کنار خیرین و اداره کل زندان‌های استان در آزادی این زندانیان داشتند که قطعاً در برنامه‌ریزی‌های پیش رو نیز به چنین حمایت و پشتیبانی‌هایی نیاز داریم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه در راستای آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد بتوانیم موفق عمل کرده و با فراهم‌سازی شرایط آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد مالی شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این راستا باشیم.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi