سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

لنجان، نیازمند زیرساخت‌های مختلف درمانی، آموزشی، بهداشتی و ورزشی است

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: لنجان، چهارمین شهرستان پرجمعیت اصفهان است و در این راستا نیازمند زیرساخت‌های مختلف درمانی، آموزشی، بهداشتی و ورزشی بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85394
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

لنجان، نیازمند زیرساخت‌های مختلف درمانی، آموزشی، بهداشتی و ورزشی است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، حسین رجایی نماینده مردم لنجان و عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تبریک روز مجلس گفت: این دوره از مجلس شورای اسلامی، دو و سال و نیم از عمر خود را پشت سر گذاشت و در طول این مدت اقدامات مؤثر و ماندگاری در کشور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان لنجان پتانسیل بالایی در حوزه‌های مختلفی دارد، افزود: لنجان، چهارمین شهرستان پرجمعیت استان است و در این راستا نیازمند زیر ساخت‌های مختلف درمانی، آموزشی، بهداشتی و ورزشی بوده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: در این میان شهر “سده” به علم‌ خیزی در کشور و مجامع بین‌المللی معروف است و در حوزه ورزشی نیز استعداد خاصی در این شهر به ویژه در زمینه وزنه‌برداری وجود دارد به نوعی که از ۱۰ ملی پوش تیم وزنه برداری کشور، ۶ نفر از این شهر بوده‌اند.

رجایی ادامه داد: با این وجود این شهر از امکانات مناسب ورزشی برخوردار نبود و وزنه برداران شرایط سختی داشته‌اند اما در همین شرایط برای استان افتخارات مختلفی کسب کردند.

وی تاکید کرد: اعتبارات خوبی برای ساخت خانه وزنه برداری شهر “سده” جذب شده است و از ماه آینده عملیات اجرایی این خانه آغاز می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس گفت: وظیفه خود می‌دانیم این پروژه زودتر به بهره‌برداری برسد و شاهد شکوفایی استعدادهای ورزشی این شهر، استان و کشور باشیم، نگاه ما این است که سده لنجان قطب وزنه برداری کشور شود.

نماینده لنجان در مجلس با اشاره به خواسته مردم استان اصفهان در راستای احیای زاینده‌رود و دغدغه رهبر معظم انقلاب در این زمینه که در دیدار با مردم اصفهان آن را مطرح کردند، نیز گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی طرح‌هایی برای احیای زورخانه زاینده رود و جریان دائمی آن داریم و امیدواریم به زودی شاهد این باشیم که “زنده‌رود” ما همیشه زنده و زاینده آب باشد./

بازدید نایب رییس مجلس از پروژه‌های ورزشی شهر یزد/ نحوه آبرسانی به ناحیه صنعتی نساجی مریم آباد بررسی می‌شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi