دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر اخذ تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی کنگاور، صحنه و هرسین

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس گفت: پیگیری هایی برای اخذ تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین انجام شده است و امیدوارم در اسرع وقت این موضوع اتفاق بیفتد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85276
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پیگیر اخذ تجهیزات پزشکی  برای مراکز درمانی کنگاور، صحنه و هرسین

علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری انجام شده تا تجهیزات پزشکی اعم از اکوکاردیوگرافی و… به مراکز درمانی شهرستان های حوزه انتخابیه اختصاص داده شود که در هیات امنای صرفه جویی ارزی به دنبال اخذ مجوز اختصاص این دستگاه ها به شهرستان هستم تا ثبت سفارش شوند.

وی افزود: در روزهای اخیر ریاست دانشگاه علوم پزشکی به حوزه انتخابیه سفری داشتند و قول هایی که در ماه های اخیر برای حل مشکلات بیمارستان های شهرستان مختلف انجام داده بودند تا حدودی عملیاتی شدند و در حقیقت باید گفته ارائه خدمات و امکانات پزشکی در این مدت اخیر مورد مطلوب بوده است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده چندین مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در شهرستان های حوزه انتخابیه ساخته شده و یا در حال ساخت هستند که این موضوع سبب رضایتمندی مردم منطقه می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi