پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قول مساعد رئیس بنیاد مستضعفان جهت همکاری برای رفع مشکلات مردم دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس از قول مساعد رئیس بنیاد مستضعفان جهت همکاری برای رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85235
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

قول مساعد رئیس بنیاد مستضعفان جهت همکاری  برای رفع مشکلات مردم دشتستان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه گفت: در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی عمده مسائل و مطالبات دشتستان را مطرح کردم.

وی افزود: در صدر این مطالبات بازگشت و فعال‌سازی بنیاد علوی در مناطق هدف بوشکان و ارم، تکمیل پروژه‌های توافق‌شده درمانی، عمرانی، آموزشی و ورزشی در شهرستان از جمله در بیمارستان شهید گنجی و در بخش‌های بوشکان و ارم، کمک به اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان و نیز کمک به احداث راه گیسکان بود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: رئیس بنیاد مستضعفان متواضعانه برخورد کرد و قول‌های خوبی برای همکاری داد که امیدواریم شاهد تحقق این موضوع و رفع مشکلات مردم باشیم.

وی همچنین با اشاره به ملاقات با مدیرعامل شرکت ملی گاز افزود: در این ملاقات در مورد مطالبات کارگران پارس جنوبی صحبت و تاکید کردم که در این شرایط ضمن پرداخت حقوق کارگران زحمتکش، بهانه برای سوءاستفاده ایجاد نشود.

رضایی ادامه داد: همچنین درباره تأمین گاز در روزهای سرد زمستان هم ابراز نگرانی کردم. از یک طرف با افت فشار چاه‌های پارس جنوبی و از طرف دیگر با افزایش مصرف گاز خانگی و نیروگاهی مواجه هستیم.

وی با اشاره به دیدار خود با سفیر کویت در ایران گفت: طی هفت سال گذشته کویت در ایران سفیر نداشته و سفارتش با کاردار اداره می‌شده اما با فعال شدن دیپلماسی دولت سیزدهم سطح روابط به سفیر ارتقا یافته و آقای المنیخ به عنوان سفیر منصوب شده است.

شیرینی مسکن جوانان زارچ در حال تلخ شدن است
دنبال کنید

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: کویتی‌ها علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران هستند. درباره گسترش روابط بویژه میان کویت و استان‌های جنوبی کشورمان و حل مشکلات و موانع پیش‌رو و نیز همکاری در مجامع بین‌المللی رایزنی‌های خوبی صورت گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس ادامه داد: در این سال‌ها علی‌رغم تنش میان ما و برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، ارتباطات ما با کویت مدیریت شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi