جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه راه آهن نقاب- اسفراین بلاتکلیف مانده است؛ وزارت راه چاره ای بیندیشد

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: متاسفانه پروژه راه آهن نقاب- اسفراین حدود یک سال بلاتکلیف مانده است و هیچ اقدامی از سوی مسئولان مربوطه صورت نمی گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85223
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

پروژه راه آهن نقاب- اسفراین بلاتکلیف مانده است؛ وزارت راه چاره ای بیندیشد

امان اله حسین پور در گفت و گو بات خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزرات راه و شهرسازی گفت: متاسفانه پروژه راه آهن نقاب- اسفراین بلاتکلیف مانده است و حدود یک سال رها شده است که این نیز به کم کاری وزاره راه بر می گردد.

وی افزود: چندین بار هم تذکر دادم که این پروژه نیاز به اعتبار دارد اما اتفاقی نیفتاده است در حال حاضر نیز قول دادند که اعتبار این پروژه تامین شود و البته مقرر شده بود که ایمیدرو هم مساعدتی در این زمینه داشته باشد اما هیچ اتفاق مثبتی انجام نگرفت.

نماینده مردم اسفراین در مجلس بیان کرد: انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی به قول های خود در این رابطه عمل کند و باید به وعده هایی که به مردم دادند پایبند باشند. این سوال وجود دارد وقتی که نمی توانید کاری انجام دهید قول انجام آن را ندهید و هیچ کس هم شما را اجبار نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: امیدواریم با وزیر جدید راه این پروژه شروع به کار کند زیرا باعث رضایتمندی مردم خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi