سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشتازی سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن در کشور

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس در بازدید از از پروژه‌های در دست ساخت راه و مسکن سیستان و بلوچستان از پیشتازی این استان در طرح نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85188
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

پیشتازی سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن در کشور

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های در دست ساخت راه و مسکن شمال استان بازدید کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این بازدید، با تاکید بر پیشتازی سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن در کشور، گفت: بر اساس آمار، دو هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا پایان امسال در زاهدان تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان برای توسعه و رفاه مردم نیازمند ایجاد و آماده سازی زیرساخت‌های حمل و نقل بوده و مهمترین آن احداث بزرگراه است، گفت: در حال حاضر تمام محورهای استان به کارگاه بزرگ راه سازی تبدیل شده و بزودی نخستین ارتباط بزرگراهی دو شهر استان بین زاهدان و نصرت آباد برقرار خواهد شد.

گفتنی است؛ حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس نیز در این بازدید حضور داشت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi