پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اصلی ترین دغدغه مجلس یازدهم توجه به تغییر وضعیت و معیشت و رفاه ملت بزرگ ایران اسلامی است

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس گفت: اصلی ترین دغدغه مجلس یازدهم توجه به تغییر وضعیت و معیشت و رفاه ملت بزرگ ایران اسلامی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85182
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اصلی ترین دغدغه مجلس یازدهم توجه به تغییر وضعیت و معیشت و رفاه ملت بزرگ ایران اسلامی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در  مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت ۱۰ آذر سالروز شهادت عالم مجاهد آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس یازدهم مردمی است و در مسیر اعتلا و پیشرفت انقلاب اسلامی گام می بردارد.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت عالم مجاهد آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی و با تاکید بر اهمیت ذاتی این نهاد مردمی و انقلابی، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین نهاد قانونگذاری و نظارت بوده و به تعبیر رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) مجلس مردمی، متعهد و انقلابی است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در ادامه با گرامیداشت ۱۰ آذر روز مجلس شورای اسلامی و با تاکید بر اهمیت نظارت و قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی، افزود: مسیر پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی از عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) و خدمت بی منت به ملت بزرگ ایران اسلامی می‌گذرد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس با اشاره به ویژگی‌های منحصر این دوره از مجلس یازدهم، اظهار کرد: اصلی ترین دغدغه مجلس یازدهم توجه به تغییر وضعیت و معیشت و رفاه ملت بزرگ ایران اسلامی است و نمایندگان تلاش می‌کنند تا وضعیت نوسانات در افزایش بی رویه قیمت‌ها و بسیاری از مشکلات و معضلات در ایجاد تورم و گرانی‌ها کاهش و رفع شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به وعده مجلس یازدهم شورای اسلامی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و خدمتگزاری بی منت برای ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی یک نهاد مردمی و قانون گذاری و نظارتی است و قطعاً این مجلس تلاش خواهد کرد برای تحقق وعده‌ها و رفع مشکلات در حوزه قانونگذاری و نظارتی مؤثر واقع شود و تا آخرین لحظه این دوره از مجلس بر عهدی که بسته است پایبند خواهد بود./

موسوی: مسئولان اهمال کار باید پاسخگو باشند/خضریان: تشکیل هیات بازرسی کمیسیون اصل 90 در شرکت عمران شهرهای جدید
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi