جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مازندرانی ها صاحب پرونده الکترونیک سلامت شدند / ۳۰ درصد سامانه های آب آشامیدنی تحت پوشش آب و فاضلاب نیست

به گزارش خبرنگار کرونا، دکتر عباس علیپور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: شهروندان مازنی می توانند با مراجعه با سامانه پرونده الکترونیک سلامت مازندران ، ثبت نام و پرونده الکترونیک خود را فعال کنند. وی اضافه کرد: در این پرونده الکترونیک تمام اطلاعات افراد از جمله نسخه ها، آزمایش ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85167
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

کرونا :

مازندرانی ها صاحب پرونده الکترونیک سلامت شدند / ۳۰ درصد سامانه های آب آشامیدنی تحت پوشش آب و فاضلاب نیست

به گزارش خبرنگار کرونا، دکتر عباس علیپور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: شهروندان مازنی می توانند با مراجعه با سامانه پرونده الکترونیک سلامت مازندران ، ثبت نام و پرونده الکترونیک خود را فعال کنند.

وی اضافه کرد: در این پرونده الکترونیک تمام اطلاعات افراد از جمله نسخه ها، آزمایش ها و تصویربرداری ها ثبت و در موارد موردنیاز بعنوان بانک اطلاعات در دسترس قرار دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه پزشکان خانواده و مراقبان سلامت می توانند اطلاعات بیمار را در سامانه وارد کنند، یادآور شد: برای پزشکان متخصص هم دسترسی در سامانه وجود دارد تا اطلاعات موردنیاز را اخذ و ثبت کنند.

علیپور با اشاره به اینکه معیارهای قبلی ارزیابی پزشکان چندان مطلوب و دقیق نبود، این امر را مهم خواند و تاکید کرد: اگر نظارت و پایش به خوبی صورت نگیرد هیچ برنامه ای موفقیت را لمس نخواهد کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۰ مورد طغیان بیماری ناشی از آب داشتیم، افزود: متاسفانه امسال طغیان بیماری ناشی از آب به ۲۸۲ مورد افزایش یافت.

دکتر علیپور با بیان اینکه ۳۰ درصد سامانه های آب استان تحت پوشش آب و فاضلاب نیستند، یادآور شد: امسال ۲ طغیان بزرگ بیماری در غرب مازندران داشتیم که متاسفانه هنوز پایان بیماری را نتوانستیم اعلام کنیم.

وی تاکید کرد: نگهداری، کلرزنی و انتقال آب کار تخصصی بوده و حتماً باید توسط متولیان اصلی انجام شود.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi