جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وزارت نیرو عملکرد مطلوبی در توزیع آب کشاورزی ندارد؛ کشاورزان شادگانی گله مند هستند

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: وزارت نیرو عملکرد مطلوبی در توزیع آب کشاورزی ندارد لذا باید این موضوع با جدیت دنبال شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85134
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

وزارت نیرو عملکرد مطلوبی در توزیع آب کشاورزی ندارد؛ کشاورزان شادگانی گله مند هستند

مجید ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به کم کاری وزارت نیرو در تامین آب شرب و کشاورزی شادگان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در فصل کشت پاییزه هستیم و از دغدغه های جدی مردم شادگان این است که آب به طور کامل به این شهرستان نمی رسد بالاخره مردم کشت کردند و قرارداد بسته اند و الان هم منتظر آبیاری هستند اما عدم توزیع عادلانه آب سبب شده است تا مردم گله مند باشند.

وی افزود: وزاترت نیرو در این زمینه اقدام جدی نداشته است و البته سایر ارگان ها هم با وزارت نیرو همکاری نمی کنند و این به نحوی است که فرمانداری ها سرخود کار انجام می دهند البته من پیشنهادی داده بود تا جلسه ای صورت پذیرد تا مقدار سهم هر شهرستان مشخص شود تا این موضوع حل گردد اما این نشست برگزار نشد و وزارت نیرو سهل انگاری کرد.

نماینده مردم شادگان در مجلس بیان کرد: در حال حاضر ما با مشکل بی آبی مواجهه هستیم الان شهرستان های بالادست مارون سهم چند درصدی خود را برمیدارند اما ما هیچ سهمی نداریم بنابریان این یک گله اساسی و جدی به وزارت کشور و نیرو است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: استاندار باید همه مسئولان را گرد هم جمع کند تا قبل از اینکه مشکلی پیش بیاید چنین موضوعی را حل کنند و سهم آب شادگان را هم بدهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi