سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان برای احداث پل بی بی شیروان/ تخصیص اعتبار 10 میلیارد تومانی برای احداث شهرک دامپروری گنبدکاووس

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: جلسه پیگیری مصوبات سفر آقای نیکزاد با حضور مسئولان کشوری و متولیان امر در دفتر وی برگزار شد و موارد یک به یک بررسی و همچنین مراحل انجام کار و تخصیص اعتبارات در این جلسه بحث شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85060
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان برای احداث پل بی بی شیروان/ تخصیص اعتبار 10 میلیارد تومانی برای احداث شهرک دامپروری گنبدکاووس

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به جلسه پیگیری مصوبات سفر نائب رئیس مجلس به شهرستان گنبدکاووس که در هئیت رئیسه مجلس برگزار شد اظهار کرد:  جلسه پیگیری مصوبات سفر آقای نیکزاد با حضور مسئولان کشوری و متولیان امر در دفتر وی برگزار شد و موارد یک به یک بررسی و همچنین مراحل انجام کار و تخصیص اعتبارات در این جلسه بحث شد.

وی افزود: از مواردی که در سفر نایب رئیس مجلس مصوب شد و خوشبختانه انجام گرفت اختصاص اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان برای احداث پل بی بی شیروان گنبدکاووس و تعیین عرشه بوده است.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس بیان کرد: همچنین ۱۰ میلیارد تومان هم برای احداث شهرک دامپروری پیش بینی شده است تا کار ساخت آن در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

این نماینده مردم عنوان کرد:  در سفر نایب رئیس مجلس مقرر شده بود ۲۰۰ میلیارد تومان وام به میزان ۲۰۰ فقره برای ساخت مسکن در روستاها در دستور کار بنیاد مسکن قرار گیرد و خدا را شکر این مهم ابلاغ شد تا افراد بتوانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

شادمهر تاکید کرد: از مصوبات دیگری که در حال انجام است نقشه برداری و ترسیم طرح هادی ۷ روستای شهرستان گنبد کاووس بوده است و همچنین مراحل احداث مخزن آب چای قوشان(فجر۳) با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردتومان انجام گرفت و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار گرفته است.

وی گفت: از موارد دیگری که مقرر شده در روزهای آینده عملیات اجرایی آن شروع شود جاده آق آباد به چای قوشان بوده است که در مرحله تجهیز کارگاه قرار گرفته و در روزهای آتی عملیات اجرایی آن آغاز می شود همچنین قیر جاده ملکعلی تپه به عوض حاجی فراهم و تخصیص جدیدی نیز به آن داده شد./

افتتاح 3 سایت تلفن همراه در بخش دودانگه شهرستان ساری
دنبال کنید

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi