جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

باران و برف وارد زنجان شد

به گزارش کرونا، حسین سلطانی با بیان اینکه دمای هوا در اغلب مناطق استان زنجان تا حدی افزایش داشت، اظهار کرد: این عدد در شهر زنجان به ۷ درجه سانتیگراد رسید که نسبت به دیروز شاهد افزایش ۵ درجه‌ای دما هستیم. وی افزود: هم اکنون شرایط جوی در اغلب مناطق استان به خصوص شهر زنجان،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85047
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

کرونا :

باران و برف وارد زنجان شد

به گزارش کرونا، حسین سلطانی با بیان اینکه دمای هوا در اغلب مناطق استان زنجان تا حدی افزایش داشت، اظهار کرد: این عدد در شهر زنجان به ۷ درجه سانتیگراد رسید که نسبت به دیروز شاهد افزایش ۵ درجه‌ای دما هستیم.

وی افزود: هم اکنون شرایط جوی در اغلب مناطق استان به خصوص شهر زنجان، ابری و بارانی است و مه غلیظ دید افقی در برخی نقاط کاهش داشته است.

سلطانی با بیان اینکه در ساعات آینده به تدریج از غلظت مه کاسته شده و بارش باران و برف در برخی نقاط ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این شرایط تا ظهر فردا در مناطق مختلف حاکم خواهد بود و انتظار داریم از روز جمعه شاهد کاهش دمای هوا باشیم.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد استان شد که فعالیت خود را با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف آغاز کرد و روز پنجشنبه نیز این بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت. فعالیت این سامانه، بارش‌های چشمگیری را در مناطق مختلف استان موجب خواهد شد.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi