جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

امین کائیدی شادگان

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک از کوله‌پشتی در خراسان جنوبی

به کرونا سردارناصر فرشید، امروز سه شنبه ۸ آذر به رسانه‌های گروهی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل محورهای فرعی به ۳ عابر پیاده که در تاریکی شب در حال تردد بودند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند. وی افزود: متهمان با مشاهده مأموران با رها کردن کوله پشتی خود و با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85041
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

کرونا :

امین کائیدی شادگان

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک از کوله‌پشتی در خراسان جنوبی

به کرونا سردارناصر فرشید، امروز سه شنبه ۸ آذر به رسانه‌های گروهی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل محورهای فرعی به ۳ عابر پیاده که در تاریکی شب در حال تردد بودند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند.

وی افزود: متهمان با مشاهده مأموران با رها کردن کوله پشتی خود و با استفاده از تاریکی شب متواری گردیدند که با اقدام به موقع پلیس، ۲ متهم دستگیر و یکی از عابران پیاده متواری که تحت تعقیب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران در بازرسی تکمیلی از ۳ کوله پشتی متهمان ۱۰۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی بر مبارزه بی امان با ناامن کنندگان جامعه و سوداگران مرگ تأکید و خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

حمل بیش از ۵۴ کیلو تریاک با سواری پژو در سربیشه

سرهنگ حسین تقی زاده، جانشین انتظامی شهرستان سربیشه از کشف ۵۴ کیلو و ۸۳۰ گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده است.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، هنگام کنترل محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده آن با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

تقی زاده افزود: راننده به محض مشاهده پلیس متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب و با اقدامات تخصصی پلیسی خودرو را متوقف کردند که در پاکسازی از محل تردد خودرو، مقدار ۵۴کیلو و ۸۳۰ گرم تریاک کشف شد.

تعداد پروازهای فرودگاه گچساران به سه پرواز در هفته افزایش یافت
دنبال کنید

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه بیان کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

دستگیری ۸ خرده فروش و سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

سرهنگ فاصل مریمی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس نیز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران در این طرح ۷ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و یک سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی طبس به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌ خیز را در این شهرستان اجرایی کردند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده و بررسی های میدانی نقاط جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد پاتوق ها و مخفیگاه های متهمان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: مأموران در بازرسی و پاکسازی از پاتوق و مخفیگاه های متهمان مقادیری انواع موادمخدر صنعتی کشف و ۷ نفر متهم را دستگیر کردند و همچنین در اجرای طرح ، ماموران یک سارق دستگیر که در بازجویی های پلیسی به ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی نیز اعتراف کرد.

مریمی تصریح کرد:ماموران انتظامی ۸ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اگر بگذارند سال آینده مردم شاهد اتفاق‌های خوبی خواهند بود/ درباره تبعات افزایش ناگهانی قیمت بنزین هشدار داده بودم
دنبال کنید

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی همچون گذشته در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

نویسنده:امین کائیدی شادگان

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi