چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر آسفالت جاده های شهری و روستایی سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: پیگیری هایی برای آسفالت جاده های شهری و روستایی سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن انجام شده است و البته انتظار می رود دولت اهتمام جدی در این رابطه داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84993
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پیگیر آسفالت جاده های شهری و روستایی سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به کم کاری های وزارت راه و شهرسازی در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی عملکرد قابل قبولی در حوزه انتخابیه ندارد چرا که حتی نتوانسته روکش آسفالت محورهای مواصلاتی را انجام دهد.

وی افزود: حدود ۱۰ سال هیچ ترمیمی در بخش راه های اصلی و فرعی حوزه انتخابیه ترمیمی انجام نشده است و ما مسیری را داریم که چندین سال بلاتکلیف مانده است و مردم از این موضوع بسیار شاکی هستند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس عنوان کرد: انتظار می رود دولت نگاه ویژه ای به آسفالت معابر اصلی و فرعی حوزه انتخابیه داشته باشد و این موضوع از مطالبات اصلی مردم منطقه است لذا سرپرست وزارت راه باید به مطالبات مردم در این بخش پاسخ قانع کننده ای دهد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: ما تلاش خود را برای تامین اعتبار انجام داده ایم و قول هایی هم برای آسفالت و روکش جاده های روستایی و شهری انجام دادیم اما متاسفانه مسئولان به قول خود عمل نکرده اند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi