چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84964
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام در جهت رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک اختصاص یافت.

وی افزود: این میزان اعتبار از محل ماده ۵۶ قانون الحاق سازمان برنامه و بودجه در راستای تکمیل و بهره برداری از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک تخصیص یافت و امیدوارم این اعتبار بتواند باعث شود تا این پروژه سریعا تکمیل شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس عنوان کرد: اکنون ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار به حساب بانک عامل برای تکمیل این طرح بزرگ درمانی تزریق شده است و انتظار می رود پیمانکار در راستای اجرای عملیات ساخت و توسعه این طرح بزرگ درمانی تسریع و تسهیل روند کار داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه پیگیری های مستمری صورت گرفته است و خوشبختانه تاکنون نیز اتفاقات خوبی در این زمینه برای چند شهرستان حوزه انتخابیه رقم خورده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi