پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سردار رفیعی آتانی: در اغتشاشات اخیر «دشمن» تمام توان خود را برای مقابله با ایران اسلامی به میدان آورد

به گزارش کرونا از قزوین سردار رستمعلی رفیعی به مناسبت هفته بسیج با حضور در پارلمان محلی قزوین به دیدار و گفت و گو با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین پرداخت. فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جریان این دیدار اظهار کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر تمام ظرفیت خود جهت مقابله با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84859
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

کرونا :

سردار رفیعی آتانی: در اغتشاشات اخیر «دشمن» تمام توان خود را برای مقابله با ایران اسلامی به میدان آورد

به گزارش کرونا از قزوین سردار رستمعلی رفیعی به مناسبت هفته بسیج با حضور در پارلمان محلی قزوین به دیدار و گفت و گو با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین پرداخت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جریان این دیدار اظهار کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر تمام ظرفیت خود جهت مقابله با ایران اسلامی را به کار گرفتند اما موفق نشدند و با القای دروغ های پوشالی از طریق جنگ رسانه ای، خود را رسوا کردند.

وی در رابطه با هدف دشمنان در اغتشاشات اخیر عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تمام امکانات و توانی که داشتند امروز در جنگ های نظامی و رسانه ای حاضر شدند که تنها هدفشان قطع ارتباط بین رهبر حکیم انقلاب اسلامی با مردم بوده است.

سردار رفیعی آتانی: در اغتشاشات اخیر «دشمن» تمام توان خود را برای مقابله با ایران اسلامی به میدان آورد 3

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج)استان قزوین در ادامه عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جریانات اغتشاشات اخیر چهره خبیث خود را بار دیگر نشان داده و  بی شرمانه ترین کارها را علیه بسیج و پاسداران انجام دادند اما بسیجیان و پاسداران همواره در سنگر حق، کرامت و اخلاق ایستادند.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به آمار مجروحین و شهدای حوادث اخیر اذعان کرد: آمار مجروحین و شهدای بسیجی و پاسدار و نیروهای انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر چندین برابر بیشتر از جراهات آشوبگران و اغتشاشگران بوده و این اوج اخلاق مداری بسیجیان و نیروهای انتظامی را نشان می دهد.

وی افزود: همه مردم با سلایق مختلف ولی نعمتان مسئولین هستند و هیچ دیواری بین این عزیزان کشیده نخواهد شد و همه از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند می شوند.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مقاوم‌سازی ۴۲ هزار واحد روستایی تا بازسازی واحدهای سیل مانسون
دنبال کنید

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان تاکید کرد: بنده و تمام مسئولین به واسطه قبول مسئولیت، وظیفه داریم از هر فرصت، امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داریم در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi