سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور 23 تیم در رویداد تولید محتوای بسیج کهگیلویه و بویراحمد/ 48ساعت رقابت برای معرفی ظرفیت‌های برتر فضای مجازی

به گزارش کرونا از یاسوج، محمود محمدی با اشاره به اهداف برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه‌های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب و استفاده بالقوه از فضای مجازی در بین رده‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84664
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

حضور 23 تیم در رویداد تولید محتوای بسیج کهگیلویه و بویراحمد/ 48ساعت رقابت برای معرفی ظرفیت‌های برتر فضای مجازی

به گزارش کرونا از یاسوج، محمود محمدی با اشاره به اهداف برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه‌های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب و استفاده بالقوه از فضای مجازی در بین رده‌های سنی مختلف از اهداف ویژه این رویداد است.

مسئول مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه این رویداد برای چهارمین بار در سطح ملی برگزار می‌شود، افزود: رویدادهای استارت آپی فرصت مناسبی برای صاحبان کسب و کار است تا بتوانند ایده‌های نو و فکرهای تازه و ذهن‌های خلاق‌تری به جامعه هدف معرفی کنند.

محمدی با اشاره به این که استارت آپ‌ها به عنوان یک موتور محرک می‌توانند ظرفیت های نهفته را به جامعه معرفی کنند، ابراز داشت: حضور در این رویدادها مکان مناسبی است تا بتوان با گروه‌ها و افراد صاحب فکر و خلاقیت آشنا شد و تفکرات خود را با حاضران به اشتراک گذاشت.

مسئول مجمع فعالان فضای مجازی استان با بیان اینکه تولیدات تخصصی و کاربردی در بستر فضای مجازی علاوه بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی می‌تواند در بحث اقتصادی هم اثرگذار باشد گفت: در همین زمینه چهارمین مرحله رویداد تولید محتوای استانی در تاریخ ۲۹آبان ماه لغایت یکم آذر ماه در یاسوج برگزار خواهد شد.

 وی به استقبال پرشور شرکت کنندگان در این دوره اشاره کرد و گفت:همزمان با این رویداد، بیش از ۲۵۰شرکت کننده آثار خود را به بخش مردمی این رویداد ملی ارسال کردند که تولیدات آنها بعد از داوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

1200 بسته گوشت میان نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد/ عیادت از خانواده‌ای با 5 فرزند معلول+ فیلم و تصویر
دنبال کنید

محمدی به حضور بیش از ۶۰شرکت کننده در قالب ۲۳تیم در چهارمین دوره این رویداد در استان اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره در زمینه‌های پویانمایی، نرم افزارهای موبایلی و بازی‌های موبایلی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در سطح استان، از مسئولان دعوت کرد از نزدیک به بازدید از تیم های شرکت کننده در این رویداد بپردازند و در جریان ایده ها و تولیدات آن‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi