جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم پرداخت باقیمانده عوارض آلایندگی خوزستان

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انتظار می رود دولت با همکاری وزارت نفت و اقتصاد در پرداخت باقیمانده عوارض حق آلایندگی به شهرهای خوزستان آن هم به صورت مستمر برای رفع غبار محرومیت از خوزستان اقدام کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84661
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

لزوم پرداخت باقیمانده عوارض آلایندگی خوزستان

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به لزوم پرداخت کامل عوارض آلایندگی به شهرداری ها و دهیاری خوزستان اشاره کرد و گفت: با این پرداختی ها به شهرهای خوزستان غبار محرومیت از  چهره استان برداشته می شود.

وی افزود: انتظار می رود دولت با همکاری وزارت نفت و اقتصاد در پرداخت باقیمانده عوارض حق آلایندگی به شهرهای خوزستان آن هم به صورت مستمر برای رفع غبار محرومیت از خوزستان اقدام کند.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس عنوان کرد: شهرداری ها و دهیاری های خوزستان بابت عوارض آلایندگی از سال های گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان از وزارت نفت طلب دارند که بیش از پنج هزار میلیارد تومان آن در ماه های گذشته پرداخت شده است.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: مطالبه اصلی پرداخت معوقات حق آلایندگی به شهرهای خوزستان است چرا که برخی از این شهرها از کمترین امکانات برخوردار هستند و از محرومیت رنج می برند لذا برای رفع کامل مشکلات آنها نیازمند است تا به صورت مستمر اعتبارات آلایندگی پرداخت شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi