یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری رفع مشکلات بهداشت و درمان اسلامشهر

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: در این ۲ سال اخیر پیگیری هایی برای رفع مشکلات بهداشت و درمان اسلامشهر انجام شده و تا حدودی نیز به ثمر نشسته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84655
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری رفع مشکلات بهداشت و درمان اسلامشهر

مهدی شریفیان در گفت و گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده وزیر بهداشت و درمان ۳ سفر به شهرستان اسلامشهر داشتند از نزدیک مسائل و موضوعات مراکز درمانی را بررسی کنند تا اقدامات لازم برای رفع آنها انجام گیرد.

وی افزود: در حال حاضر ساختمان حدود ۱۸ خانه بهداشت شهرستان اسلامشهر استیجاری هستند و این باعث تاسف است که مراکز بهداشتی ما استیجاری باشند لذا بایستی در این رابطه تدبیری اندیشیده شود تا موضوع ساخت خانه های بهداشت و یا خرید ساختمان در دستور کار قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: تکمیل بیمارستان اسلامشهر یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر بود که خدا را شکر توانستیم این پروژه را که ۱۳ سال پیش عملیات اجرایی آن شروع شده بود و کم تر از ۱۵ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشت در یکسال اخیر نزدیک به ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: تمام تلاش خود را در طول این ۲ سال اخیر برای رفع مشکل حوزه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر به کار گرفتم و خدا را شکر اقدامات مطلوبی در این زمینه اتفاق افتاده است اگرچه در طول سالیان اخیر کم کاری هایی در این رابطه صورت گرفته بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi