جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیگیر رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان کارون

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: پیگیرهایی برای رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان کارون انجام گرفته و امیدوارم تا ماه های آتی این مشکلات به کلی مرتفع شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84649
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

پیگیر رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان کارون

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به بررسی مشکلات بخش مرکزی و سوسیه شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: در این نشست که مدیرعامل آبفای استان، رییس بنیاد مسکن خوزستان، مدیران برق، راهداری و مسئولان محلی از جمله فرماندار و بخشداران بخش مرکزی و سوسیه شهرستان کارون نیز حضور داشتند مسائل مختلف این بخش مطرح گردید.

وی افزود : در این نشست فرصتی فراهم آمد تا نمایندگان دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای مسائل خود را در حضور مدیران بخش های مربوطه مطرح نمایند. موضوع آب شرب، برق و روشنایی معابر، بهسازی راه های مواصلاتی و روستایی ، معابر و بهسازی روستاها از جمله موارد مطرح شده در این نشست بودند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت : همچنین مدیران بنیاد مسکن در خصوص خدمات خود در این بخش ها نیز توضیحاتی را ارائه دادند همچنین در مورد مسائل مطرح شده نیز مقرر گردید اینجانب به عنوان نماینده مردم و فرماندار شهرستان پیگیری های لازم را در جهت رفع این موضوعات انجام دهیم و ان شاالله طی یک ماه آینده گزارشات مسئولان مربوطه را در خصوص آخرین وضعیت آب شرب، راه های روستایی، برق و روشنایی، بهسازی معابر و سایر مسائل مطرح شده در این نشست دریافت و ارایه خواهیم داد.

حسینی گفت : در آینده ای نزدیک آب شرب قلعه چنعان ، شهر ربیع ، روستای خضیریات به بهره برداری خواهد رسید و مورد استفاده قرار می گیرد همچنین در خصوص آب شرب، تصفیه خانه و اصلاح تاسیسات آبرسانی روستای چمیان و برخی روستاها نیز مسئولین قول یک ماهه را جهت انجام موارد ذکر شده دادند که مورد پیگیری ما و فرماندار  قرار خواهد گرفت./

اختصاص اعتبار ۳۰۰میلیارد تومانی برای آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی/ حذف نقاط حادثه‌خیز جاده‌های اصلی و روستایی ضروری است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi