جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه و آبادانی استان گلستان بر گرفته از روحیه جهادی و بسیجی است

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس در مراسم یادواره ۱۴۷ شهید شهرستان کلاله گفت: توسعه و آبادانی منطقه بر گرفته از روحیه جهادی و بسیجی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84637
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

توسعه و آبادانی استان گلستان بر گرفته از روحیه جهادی و بسیجی است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، رضا آریان پور نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش  و عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره ۱۴۷ شهید شهرستان کلاله که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به اینکه فراتر از شعار باید صراحتا اعلام کنیم که همه ما مدیون شهدا و رشادت های آنان هستیم، گفت: بهترین جوانان وطن برای آسایش و امنیت من و شما عزیزترین کالای خود که جانشان بود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه من به مدیران و مسئولان فقط یک نکته را می گویم که نباید کاری کنیم که شرمنده خون شهدا شویم، افزود: متاسفانه در سطوح مختلف برخی متوجه خون هایی که برای عظمت و پایداری این نظام و کشور عزیز ریخته شده است نیستند.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس با تاکید بر اینکه امروز به لطف خدا و انتخاب مردم، مدیران ارشد استان‌ و شهرستان کلاله خود از خانواده معظم شهدا هستند، خاطرنشان کرد: تلاش بی وقفه استاندار محترم و فرماندار کلاله برای توسعه و آبادانی منطقه بر کسی پوشیده نیست که بر گرفته از روحیه جهادی و بسیجی است/

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi