پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشبرد امور و کارها نیاز به یک نگاه، تعصب و تصمیم‌جدی تک تک مدیران دستگاه‌ها است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان اسدآباد گفت:برای پیشبرد امور و کارها نیاز به یک نگاه، تعصب و تصمیم‌جدی توسط تک تک مدیران دستگاه‌ها بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84622
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پیشبرد امور و کارها نیاز به یک نگاه، تعصب و تصمیم‌جدی تک تک مدیران دستگاه‌ها است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان اسدآباد، گفت: امروز همه مسئولان ادارات و دستگاه‌ها در میدان جنگ هستیم و معاندین و دشمنان شمشیر را از رو بسته‌اند و بی محابا پیش می‌روند و به زن و کودک و مردم جوان و نوجوان رحم نمی‌کنند و نوع برخورد آنان صحنه وحشتناکی شده و در این فضای مشوش ایجاد شده حال مردم امروز خوب نیست.

وی افزود: بخشی از عمده مردم مطالبات و گرفتاری‌هایی در حوزه اشتغال، اقتصاد، فرهنگی، اجتماعی و… دارند و به این مطالبات پرداخته نشده و این مطالبات مردم به حق بوده و حالشان خوب نیست و انتظار رسیدگی و وقت گذاشتن مدیران برای مرتفع شدن این مشکلات دارند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با تاکید بر اینکه مدیر و مسئول هر دستگاهی که مسئولیت پذیرفته باید برای حل مشکلات مردم وقت بگذارد، تصریح کرد: امروز متاسفانه بی پرده بگویم مرتب گزارشات داریم که برخی ادارات مشکل مردم را حل نمی‌کنند و پاسخگو نیستند در این رابطه اگر کاری انجام نمی‌شود لااقل تکریم ارباب رجوع را انجام دهید امروز اگر مرد میدان هستیم و از اوضاع به وجود آمده  احساس درد می‌کنیم باید نسبت به حل مشکلات مردم تلاش کرده و پاسخگوی مردم باشیم چرا که منشاء این انقلاب شهدا و مردم هستند.

وی رسیدگی نکردن به مشکلات مردم را توسط مسئولان ادارات موجب ناامیدی مردم و جامعه دانست و تصریح کرد: هر مدیر دستگاهی در حوزه کاری خود  باید یک برنامه جاری و یک برنامه بلند مدت دو یا سه ساله  داشته باشد و پروژه هر دستگاه توسط مدیران باید به روز پایش و به پروژه‌ها توجه شود.

رییس ستاد مرکزی اربعین از زیرساخت‌های منتهی به مرز مهران بازدید کرد
دنبال کنید

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: برای پیشبرد امور و کارها نیاز به یک نگاه، تعصب و تصمیم‌جدی توسط تک تک مدیران دستگاه‌ها بوده و انتظار است هر دستگاه در هر بخش که نیاز به پیگیری دارد پیگیر باشند و برای پیگیری از بالادست از ما بخواهند.

وی یادآور شد: امروز حرکتی که علیه کشور صورت می‌گیرد علیه نظام نیست دنبال اسقاط نظام جمهوری اسلامی و حکومت فعلی نیستند دشمنان و معاندان دنبال تجریه طلبی و تکه پاره کردن ایران اسلامی و به دنبال کردستان مستقل و سیستان و خوزستان مستقل هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این دشمنان برای کشور برنامه دارند و مسئولان باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند چراکه عامل برخی نارضایتی‌های مردم  از رسیدگی نکردن به مشکلات مردم توسط برخی مسئولین و دستگاه‌ها نشات می‌گیرد.

سرمدی واله گفت: دشمن با ترکیبی که از همه گروه‌های شناسنامه دار دموکرات و کومله و پژاک تا اراذل و اوباش شناسنامه‌دار و شیاطین داخل کشور تشکیل داده با دامن زدن به دروغ سازی و تکرار در فضای مجازی قصد ایجاد تشویش در کشور را دارد که با این فضای پیش آمده باید از جهاد تبیین غافل نشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi