پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نمایشگاه کتاب آینده روشن با ۳۰۰۰ جلد در گچساران افتتاح شد

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در افتتاح نمایشگاه کتاب این شهرستان اظهار کرد: کتاب میراثی ماندگار شکوهمند و با ارزش است که زندگی بشر را روشن می کند،خداوند بزرگ معجزه ابدی آخرین فرستاده اش را کتاب قرار داد، کتابی که سرآمد همه کتاب ها است. وی بیان کرد: به وجود آوردن زمینه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84604
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

کرونا :

نمایشگاه کتاب آینده روشن با ۳۰۰۰ جلد در گچساران افتتاح شد

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در افتتاح نمایشگاه کتاب این شهرستان اظهار کرد: کتاب میراثی ماندگار شکوهمند و با ارزش است که زندگی بشر را روشن می کند،خداوند بزرگ معجزه ابدی آخرین فرستاده اش را کتاب قرار داد، کتابی که سرآمد همه کتاب ها است.

وی بیان کرد: به وجود آوردن زمینه های پیوند و دوستی با کتاب از اهمیتی خاص برخوردار است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: کتابخوانی علاوه بر ایجاد ارتباط بین ما و مطالعه، درهای دانش و بینش را بر روی ما باز می کند و آگاهی های روشنی بخشی به خواننده می دهد و افقهای جدیدی از اندیشه و فهم را در برابر آدمی می گشاید.

نمایشگاه کتاب آینده روشن با ۳۰۰۰ جلد در گچساران افتتاح شد 6

دیهیم خوب عنوان کرد: نقش برجسته و سازنده کتاب در تکامل فردی و اجتماعی مشهود بوده و سزاوار نیست به چنین عنصر مهمی کم توجّه باشیم و آن را فراموش کنیم.

نمایشگاه کتاب آینده روشن با ۳۰۰۰ جلد در گچساران افتتاح شد 7

اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این آیین اظهار کرد: نمایشگاه کتاب ” آینده روشن ” به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب آینده روشن با ۳۰۰۰ جلد در گچساران افتتاح شد 8

وی بیان کرد: در این نمایشگاه افزون بر یکهزار عنوان و ۳ هزار جلد کتاب در عناوین مختلف مانند دفاع مقدس، مذهبی، علمی، رمان، آموزشی، روانشناسی و غیره وجود دارد.

نمایشگاه کتاب آینده روشن با ۳۰۰۰ جلد در گچساران افتتاح شد 9

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: برای خریداران از این نمایشگاه ۱۰ الی ۵۰ درصد تخفیف فروش در نظر گرفته شده است.

 نارکی ادامه داد: نمایشگاه کتاب آینده روشن در گچساران تا اواسط آذر ماه آینده دایر می باشد. وی با اشاره به اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، افزود: علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه در دو شیفت صبح و عصر به مرکز شهر جنب کیوسک راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.

تجلیل از عوامل اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi