سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونق گرفتن منطقه آزاد قصرشیرین باعث ثروتمند شدن منطقه می‌شود

ماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس در بازدید از راه های حوزه انتخابیه با اشاره به منطقه آزاد تجاری قصرشیرین گفت: رونق گرفتن منطقه آزاد باعث ثروتمند شدن منطقه می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84574
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

رونق گرفتن منطقه آزاد قصرشیرین باعث ثروتمند شدن منطقه می‌شود

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت؛ شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در بازدید از عملیات آسفالت روستای امام حسن(ع) از توابع بخش مرکزی قصرشیرین و بازدید از راه های شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در جمع تعدادی از اهالی این روستا افزود: عملیات آسفالت راههای مواصلاتی شهرستان باید در قالب نهضت آسفالت طی ۲ سال گذشته انجام می شد که با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته اکنون توسط ۱۴ گروه در دست اقدام است.

وی افزود: اعتبار اجرای عملیات آسفالت راه های غرب کرمانشاه را با تلاش های صورت گرفته از محل اعتبارات ملی جذب می کنیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه در حوزه راه‌ها اقدامات خوبی انجام شده، گفت: به دنبال اجرای کارهای ملی برای سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب هستیم و دنبال کار تبلیغاتی نیستیم.

حیدری ادامه داد: شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب قدمگاه شهدا است و درصدد این هستیم تا برخورداری از گاز را در این مناطق به ۱۰۰ درصد برسانیم و در حوزه آب نیز با وجود مشکلات اعتباری پیگیر رفع مشکلات هستیم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منطقه آزاد تجاری قصرشیرین گفت: رونق گرفتن منطقه آزاد باعث ثروتمند شدن منطقه می‌شود ضمن اینکه با توجه به وجود معادن و منابع غنی زغال سنگ و قیر برای گیلانغرب نیز برنامه های خوبی در دست اجرا داریم که بتواند نوید بخش توسعه و پیشرفت برای این مناطق باشد.

نقش مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بی‌بدیل است
دنبال کنید

وی ادامه داد: به دنبال کارهای عام المنفعه هستیم در مدت ۲ سال و نیم گذشته کارهای خوبی شده است که به عنوان نمونه پروژه پتروپالایش که می تواند ثمر بخش برای سه شهرستان غرب کرمانشاه باشد و مشکل بیکاری این مناطق را رفع کند با ۵۶ هزار میلیارد ریال اعتبار درصدد تحقق آن هستیم و با تلاش پروژه را که در شورای اقتصاد در حال انتقال به ایلام بود برگرداندیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi