سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اجرای ۶۶ عنوان برنامه هفته بسیج در گچساران/ دشمنان آرزوی خود علیه ایران را به گور می برند

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ محقق‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج خدمت رسان و خادم مردم همواره خار چشم دشمنان است،  وی بیان کرد: امسال شعار هفته بسیج ” بسیج خدمت گزار مردم ” انتخاب شده است. فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: خدمت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84562
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

اجرای ۶۶ عنوان برنامه هفته بسیج در گچساران/ دشمنان آرزوی خود علیه ایران را به گور می برند

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ محقق‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج خدمت رسان و خادم مردم همواره خار چشم دشمنان است، 

وی بیان کرد: امسال شعار هفته بسیج ” بسیج خدمت گزار مردم ” انتخاب شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: خدمت به مردم را در هر لحظه می توان در تمام ثانیه های این شجره به وضوح دید، در ۵ آذر ماه ۵۸ بسیج به ظهور رسید اما سالهای قبل از آن در اندیشه حضرت امام تفکر بسیج بوده است.

محقق زاده عنوان کرد: از بدو تشکیل بسیج و کمتر از یکسال از آن جنگ تحمیلی آغاز شد و حصور میدانی بسیج در ۸ سال دفاع مقدس یک برگ درخشان است که از نوجوان تا افراد مسن لبیک گویان برای دفاع از آرمان انقلاب و ایران اسلامی در این جنگ تحمیلی شرکت کردند.

وی گفت:مردم محوری، انقلابی، بصیرتی، آگاهی بخشی و خدمت گذاری به مردم در این تشکل عظیم قابل رویت است،ما شاهد این خصوصیات در بسترهای جامعه توسط بسیج هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: نقش بسیج در تمام حوزه ها غیر قابل انکار بوده و با تمام دولت ها فعالیت خود را ادامه و افزایش داده است.

محقق زاده بیان کرد: بسیج به عنوان یکی از مدل های مهم تشکیلاتی دنیا مطرح است که از آن الگو برداری می کنند، در هر نقطه که ورود کنید اثر بسیج را خواهید دید در هرجا مشکلی به وجود آید بسیج جلوتر از همه نهادهای دیگر حضور دارد و این تشکل خودجوش بوده و زمان و مکان نمیشناسد.

فعالیت 900هیئت مذهبی درقالب هیئت رزمندگان اسلام درکشور
دنبال کنید

وی افزود: افزایش سواد رسانه ای در جامعه در جلوگیری از شایعات و اخبار کذب توسط گروه های معاند علیه بسیج بسیار مهم است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: امسال به مناسبت هفته بسیج ۶۶ عنوان برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد.

محقق زاده اضافه کرد: ازمهمترین برنامه ها اینوهفته می توان به رزمایش جهادگران فاطمی به مدت ۱۰ روز ،توسط۶۰ گروه جهادی در قالب برنامه های عمرانی،فرهنگی،پزشکی، سازندگی با محوریت بسیج سازندگی، توزیع بسته های معیشتی بین ۴۰۰ پرسنل شهرداری کم برخوردار، جلسه های روشنگری، برپایی ایستگاه های صلواتی، اردوی جهادی یک روزه اشاره کرد.

وی گفت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا،برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله، برگزاری مسابقات ورزشی،برگزاری پیاده روی خانوادگی و کوهپیمایی با محوریت بسیج سازندگی و ناحیه و ادارات، برگزاری آموزش سواد رسانه، برگزاری دعای کمیل و ندبه در پایگاه ها و مساجد شهرستان، برگزاری میزخدمت با همکاری ادارات، گشت های محله محور با همکاری دستگاه قضا و نیرو انتطامی برای برقراری نظم و انضباط، برگزاری شب شعر،برپایی نمایشگاه کتاب و عفاف، بازدید کاروان رسانه ها از پیشرفت، نشست های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و مدارس،دیدار با امام جمعه شهرستان از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج در گچساران است.

محقق زاده با اشاره به برگزاری ویژه برنامه حلقه های صالحین در هفته بسیج تصریح کرد: همایش بزرگ بسیجیان با حضور یکهزار نفر از بسیجیان از اقشار مختلف در گچساران برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص توصیه به جوانان با توجه به شرایط کنونی افزود: جا دارد از مردم فهیم و با بصیرت گچساران تقدیر ویژه کرد که همیشه در کنار مسئولان در راستای حفظ آرامش همراهی کردند.

تدوین سند راهبردی بسیج برای 10 سال آینده
دنبال کنید

محقق زاده اضافه کرد: هیچ گونه مشکلی در گچساران در حوادث اخیر نداشتیم که این امر با هوشیاری و بصیرت مردم و تلاش شورای تامین بوده است.

وی گفت: ما مانند همیشه در راستای حمایت از مردم در مقابل دشمن ایستاده ایم و تا کنون رافت اسلامی در دستور کار بوده است و مردم ما نیز افراد آگاهی هستتد و در برخی از استانها که از ابتدا این مسائل بوده نیز با هوشیاری و آگاهی مردم در حال حاضر بسیار کم رنگ شده است.

محقق زاده بیان کرد: توصیه می شود که زیاد فضای مجازی را جدی نگیرند و بدنبال بزرگ نمایی کردن برخی عوامل تخریب کننده نباشند.

وی ادامه داد: در گچساران به هیچ عنوان مشکلی وجود ندارد و مردم هوشیار هستند، توصیه می شود اخبار را از رسانه های داخلی و معتبر دنبال کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: به جوانان و نوحوانان توصیه می شود که فریب دشمنان زبون و پست ایران اسلامی را نخورند آنها تا کنون هیچ کاری علیه ایران نتوانستند انجام دهند از زمانی که ما در جنگ تحمیلی سیم خاردار نداشتیم تا کنون که به پیشرفت های زیادی در تمام حوزه ها رسیده ایم هیچ کاری نتوانستند انجام دهند، دشمنان و اربابان آنها آرزوی خود را علیه ایران اسلامی به گور خواهند برد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi