جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

احداث ۱۱ نیروگاه خورشیدی در زنجان

به گزارش خبرنگار کرونا؛ پیام جوادی در نشست خبری با بیان اینکه چشم‌انداز برنامه استراتژیک شرکت در سال ۱۴۰۴ صفر درصد مراجعه حضوری و ۱۴۰ دقیقه میانگین خاموشی هر مشترک در سال است ، اظهار کرد: در تلاشیم که میزان تلفات را به ۴ درصد برسانیم. وی با بیان اینکه حجم شبکه‌های برق ۱۴ هزار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84515
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

کرونا :

احداث ۱۱ نیروگاه خورشیدی  در زنجان

به گزارش خبرنگار کرونا؛ پیام جوادی در نشست خبری با بیان اینکه چشم‌انداز برنامه استراتژیک شرکت در سال ۱۴۰۴ صفر درصد مراجعه حضوری و ۱۴۰ دقیقه میانگین خاموشی هر مشترک در سال است ، اظهار کرد: در تلاشیم که میزان تلفات را به ۴ درصد برسانیم.

وی با بیان اینکه حجم شبکه‌های برق ۱۴ هزار ۷۵۵ کیلومتر است گفت: حجم شبکه‌های ما در مقایسه با چهل سال قبل ۱۴ برابر شده است.

جوادی اضافه کرد: تا اردیبهشت سال آینده هیچ شبکه سیم لخت در شبکه نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مشترکین سنگین و صنعتی به کنتورهای فهام مجهز هستند گفت: بر این اساس ما جز استان‌هایی بودیم که به عنوان شرکت موفق از پیک تابستان عبور کردیم.

جوادی ادامه داد: در تابستان با اکثر مشترکین صنعتی تفاهم نامه منعقد کردیم.

وی با اذعان به اینکه زمستان امسال شاهد نا ترازی تولید و مصرف هستیم ادامه داد: تنها در تزریق سوخت به نیروگاه‌ها با مشکل مواجهیم.

طرح حمایتی برای خانواده‌های کم برخوردار موضوع دیگری بود که جوادی از آن به عنوان پروژه مهم در حجم بسیار بالا اشاره کرد و گفت: سهم زنجان ۳ هزار نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی است که همکاری ادارات مربوطه را می‌طلبد.

وی به بازگشایی معبر کنار پادگان اشاره کرد و افزود: کارهای فنی تأمین روشنایی معبر انجام شده و تأمین برق این پروژه با همکاری شهرداری انجام شده است و در حال حاضر در صدد نصب زیبایی‌های این معبر هستیم.

این مسئول با بیان اینکه مدیریت اجرای پروژه سلول‌های های خورشیدی برای خانوارهای تحت حمایت برای سال جاری در دستور کار است ادامه داد: ۳۰۰۰ خانوار برای استان زنجان هدف گذاری شده است.

قیمت سکه بازهم ۱.۵ میلیون تومان شد+جدول
دنبال کنید

جوادی یادآور شد: برای هر خانوار ۵ کیلو وات سلول خورشیدی جذب خواهد شد و تاکنون اطلاعات ۱۵۰ خانوار تکمیل و برای ساتبا منعکس شده است.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi