سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ امکانات آموزشی برای مدارس مریوان و سروآباد/ احداث چندین مدرسه در حوزه انتخابیه

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده امکانات آموزشی برای مدارس مریوان و سروآباد اخذ و تحویل داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84485
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

اخذ امکانات آموزشی برای مدارس مریوان و سروآباد/ احداث چندین مدرسه در حوزه انتخابیه

شیوا قاسمی پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در  موضوع نوسازی و بازسازی مدارس حوزه انتخابیه اقدامات مناسبی صورت گرفته است زمانی که نمایندگی مردم برعهده ام گذاشته شد سرانه فضای آموزشی در شهرستان مریوان نیم متر بود و اکنون به ۲ و۷ متر رسیده است.

وی افزود: همچنین باید گفته شود از ظرفیت خیرین و مسئولیت اجتماعی نهادها و دستگاه های مختلف برای افزایش سرانه آموزشی در شهرستان های مریوان و سروآباد به کار گرفته شد و لذا تا دهه فجر امسال نیز با افتتاح مدارس جدید افزایش سرانه آموزشی خواهیم داشت که این اقدام بسیار خوبی است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: باید از  وزیر سابق آموزش و پرورش و همچنین ریاست نوسازی مدارس کشور هم به دلیل نگاه ویژه ای که شهرستان های مریوان سروآباد در بحث نوسازی و بازسازی مدارس داشتند تقدیر و تشکر کرد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: ما توانستیم با پیگیری انجام شده احداث مدارس در مجتمع هایی همچون مسکن مهر مریوان را در دستور کار قرار دهیم که این نیز با همکاری وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت  و در آینده ای نه چندان دور به بهره برداری می رسند و در حقیقت یک تحولی در زمینه ساخت و نوسازی مدارس در حوزه انتخابیه ام اتفاق افتاده است.

قاسمی پور گفت: باید از از بنیاد علوی به دلیل تامین تجهیزات و امکانات مدارس حوزه انتخابیه و همچنین ساخت و بازسازی مدارس تقدیر و تشکر کرد./

رمز موفقیت در پیروی از ولایت فقیه است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi