پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت حضور فعال هنرمندان جهرمی در کارگروه های حوزه فرهنگ

نماینده جهرم و خفر در مجلس در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه جهرم گفت: در چشم انداز جهرم ۱۴۰۵ از هنرمندان شهرستان درخواست دارم در کارگروه‌های حوزه فرهنگ حضور فعال داشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84473
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

ضرورت حضور فعال هنرمندان جهرمی در کارگروه های حوزه فرهنگ

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی نماینده جهرم و خفر و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه جهرم که با جمعی از هنرمندان و معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره برگزار شد، گفت: جهاد تبیین موضوع مهمی است و باید ظرفیت‌های موجود را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی ادامه داد: لازمه این کار این است که آنهایی که علم و دانش دارند ظرفیت‌ها به تصویر بکشند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به چشم انداز توسعه شهرستان جهرم اظهار کرد: در چشم انداز جهرم ۱۴۰۵ از هنرمندان شهرستان درخواست دارم در کارگروه‌های حوزه فرهنگ حضور فعال داشته باشند.

رضائی کوچی خاطرنشان کرد: با هزینه کم می‌توانیم دستاوردهای بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر بدست آوریم، در کشور نتوانسته‌ایم ظرفیت‌ها را به خوبی معرفی کنیم.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس بیان کرد: تکمیل و تجهیز سالن فردوسی را دنبال خواهم کرد، همچنین سالن مدرسه اسلامی یکی از سالن‌هایی با معماری مناسب است اعتبارات مورد نیاز جهت مقاوم سازی، استحکام بنا و زیباسازی را فراهم و در اختیار تئاتر شهر قرار می‌دهیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi