سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در کردستان: تحمل سختی‌های کار جهادی ناشی از نورانیت انسان است

به گزارش قدس َآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ پاسداشت جهادگر شهید مدافع امنیت غلامرضا بامدی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۲ رهبر معظم در تشویق جهادگران فرمودند “میل به خدمت به مردم اولین شاخصه برای فرد و یا گروه جهادی است”. وی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84434
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

کرونا :

نماینده ولی فقیه در کردستان: تحمل سختی‌های کار جهادی ناشی از نورانیت انسان است

به گزارش قدس َآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ پاسداشت جهادگر شهید مدافع امنیت غلامرضا بامدی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۲ رهبر معظم در تشویق جهادگران فرمودند “میل به خدمت به مردم اولین شاخصه برای فرد و یا گروه جهادی است”.

وی با بیان اینکه در میل به خدمت بی‌منت بودن خدمت نهفته است و باید فرد جهادگر بی‌منت به مردم خدمت کند، گفت: خدمت به مردم با چشم‌داشت و امتیاز گرفتن با اخلاص مغایرت دارد.

وی تصریح کرد: تحمل سختی‌ها در کار جهادی از دیگر شاخصه‌های جهادگران است.

وی با بیان اینکه براساس آنچه روایت شده، حضرت علی(ع) بین دو کار، سخت‌ترین را انتخاب می‌کردند، گفت: میل به خدمت به مردم و تحمل سختی‌های کار جهادی ناشی از نورانیت انسان است.

وی افزود: باید روحیه جهادی را در وجود خود گسترش دهیم و نگذاریم آفت‌ سودجویی خودنمایی کند و تنبلی این روحیه را از بین ببرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه کار جهادی در افرادی که دنبال منافع، خودنمایی و تنبلی هستند وجود ندارد، گفت: تداوم خدمت‌رسانی به مردم امری ضروری است و زمینه ارتقای رضایتمندی و رفاه جامعه را فراهم می سازد.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi