سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکذیب خبر کشته‌سازی و هرگونه تیراندازی از طرف مُخلان امنیت در جیرفت

به گزارش کرونا، احمد بلند نظر با اعلام جزئیات این حادثه گفت: عصر امروز تعدادی از جوانان دختر و پسر بصورت محدود در چهار راه مصلی اقدام به شعار دادن کردند که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی این افراد متفرق شدند. وی با این توضیح که دشمنان ناکام ماندند، افزود: تیر دشمنان نظام برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84428
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۵۱

کرونا :

تکذیب خبر کشته‌سازی و هرگونه تیراندازی از طرف مُخلان امنیت در جیرفت

به گزارش کرونا، احمد بلند نظر با اعلام جزئیات این حادثه گفت: عصر امروز تعدادی از جوانان دختر و پسر بصورت محدود در چهار راه مصلی اقدام به شعار دادن کردند که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی این افراد متفرق شدند.

وی با این توضیح که دشمنان ناکام ماندند، افزود: تیر دشمنان نظام برای هدایت جهت دار به میدان آوردن جوانان در جیرفت به سنگ خورد و مردم جیرفت عصر امروز صف خود را از افراد مخل امنیت و ناموس مردم جدا کردند.

بلند نظر از آرامش و امنیت حاکم بر شهر جیرفت خبرداد و گفت: هم اکنون با تمهیدات اندیشیده شده جو حاکم بر شهر جیرفت و اطراف مصلی و نمایشگاه آرام است.

وی افزود: هیچ گونه محدودیتی در محل حادثه توسط نیروهای نظامی و انتظامی انجام نشده است و تردد خودروها با روال عادی در جریان است.

فرماندار جیرفت با رد شایعه انجام تیر اندازی توسط عوامل انتطامی به سمت افراد شعار دهنده گفت: با تدبیر نیروهای انتظامی در محل در اولین دقایق حادثه شرایط در کنترل نیروها قرار گرفت و تعدادی از افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و آسایش مردم را داشتند، دستگیر شدند.

رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت هرگونه شایعه در زمینه کشته سازی در حادثه جیرفت را دروغ محض رسانه های معاند عنوان کرد.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه برخی از وجود فضای آرام در جیرفت نگران هستند و قصد دارند با اقدامات سو خود، جو آرام و امنیت مردم را بر هم بزنند افزود: هرگونه خبر تیراندازی، کشته سازی را رد و از مردم درخواست داریم اخبار موثق را از طریق رسانه های رسمی دریافت و از توجه به شایعات رسانه های معاند و ضد انقلاب خودداری کنند.

سید محمد بطحائی سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد
دنبال کنید

فرماندار جیرفت از آمادگی کامل نیروهای نظامی و انتطامی جیرفت در تامین امنیت مردم در هر ساعت از شبانه روز خبر داد و گفت: یقینا با تلاش مجموعه های همکار در تامین امنیت مردم نخواهیم گذاشت این حرکت های هدایت شونده توسط رسانه های بیگانه برای تامین خوراک رسانه ای همچنان ناکام خواهد ماند.

منبع: ایسنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi