جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد امام جمعه دیشموک از بی توجهی مسؤولان/لزوم ورود بازرسی به استخدام‌های غیرقانونی

به گزارش کرونا از دیشموک،  حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه دیشموک اظهار کرد: تیراندازی های شبانه در دیشموک حق الناس است و باید دستگاه های امنیتی به این مسئله بصورت جدی توجه، ورود کرده و پیگیری کنند.  راوند به فرمایشات مقام معظم رهبری در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84363
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

انتقاد امام جمعه دیشموک  از بی توجهی مسؤولان/لزوم ورود بازرسی به استخدام‌های غیرقانونی

به گزارش کرونا از دیشموک،  حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه دیشموک اظهار کرد: تیراندازی های شبانه در دیشموک حق الناس است و باید دستگاه های امنیتی به این مسئله بصورت جدی توجه، ورود کرده و پیگیری کنند. 

راوند به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان اشاره و تصریح کرد: ما باید در رابطه با شرایط کنونی دنیا اهل تحقیق بوده و بررسی کنیم، آگاهی پیدا کنیم و دقت کنیم که ایران اسلامی به عنوان قدرت اول منطقه معرفی شده است.

وی گفت: آمریکا از گفتمان مقاومت می ترسد؛ چون باعث شده بسیاری از کشورها در مقابل آمریکا بایستند و جرات پیدا کنند و مانع زیاده خواهی آمریکا باشند. 

راوند با بیان اینکه،  دستیابی سپاه به موشک های قدرتمند،  توانایی این عرصه را بسیار بالا برده است، افزود:  غربی ها از این دانش بسیار نگران هستند، چون در اوج تحریم های ظالمانه دشمن، جوانان ایران اسلامی به دانش قوی دستیابی کردند. 

وی ضمن اشاره به  روز شنبه۲۱آبان سالروز شهادت شهدای جهاد خودکفایی پرچمدار قافله شهیدان سردار مخلص اسلام حاج حسن تهرانی مقدم پدر اقتدار موشکی ایران،  کسی که برای این عرصه برنامه ریزی کرده بوده است، اذعان کرد: رهبری از  سردار تهرانی مقدم به عنوان دانشمند برجسته و سردار عالیقدر و دارای همت والا و بلند و….  یاد کرده است. 

راوند در ادامه از بی توجهی مسئولان به دیشموک انتقاد و  تاکید کرد:  آیا مسوولان ما رضایت رهبری را جلب کردند؟!،  استاندار برای مردم دیشموک در حوزه برنامه‌های دانش بنیان چکار کرد؟،  چندین بار اسم دیشموک توسط مسوولان کشوری در استان ذکر شده ولی هیچ توجهی از سوی مسوولان به منطقه دیشموک نشده است.!!… 

نماینده مجلس: مشکلات تونل دیل با مدیریت بیشتری برطرف شود
دنبال کنید

وی بیان کرد:  آیا آموزش و پرورش در بحث سند تحول بنیادین خواسته ی رهبری را محقق کردند؟،.

راوند تشریح کرد: البته مسوولان باید همه دست به دست هم دهند و فرمایشات رهبری درمورد شهید تهرانی مقدم که هر قولی را داده و عمل کردند؛  را مطالعه کنید. 

وی به مشکلات بخش دیشموک اشاره کرد و گفت: برخی سازمانها و ادارات بدون آزمون،  و بدون قانون افرادی را بکار می‌گیرند که باید بازرسی و حراست دستگاه‌ها ورود کرده و هر استخدامی باید با آزمون و امتحان و قانونی باشد. 

راوند به قطعی برخی راههای ارتباطی اشاره و بیان کرد:  مسیر تنگ چویل ( مسیر دیشموک به خوزستان)  مسیر پرتردد دیشموک به خوزستان قطع هست، درصورتی که مسوولان هر کدام می‌آیند و می‌گویند میلیاردها تومان به تنگ چویل( دیشموک_خوزستان)  اختصاص یافت ولی هیچ کاری صورت نمی‌گیرد،  راهداری توجه کند که مردم از قطعی راه ارتباطی گلایه داشته و ناراحت هستند. 

امام جمعه دیشموک از گروه سلامت هلال احمر و گروه جهادی هاجر که در دیشموک در حال خدمات رسانی هستند،  تقدیر و تشکر کرد و گفت: همچنین تعامل آموزش و پرورش و روحانیون( حوزه علمیه و آموزش و پرورش)  و حضور در جمع مردم و شخصیت حاج آقای پناهی برای اگاهی و اموزش و تربیت نسل های مختلف تاثیر دارد که دشمن همین مسئله را هدف گرفته و باید برنامه ریزی کرده و کار کنیم. 

حجت الاسلام راوند از آموزش و پرورش دیشموک و معاونت پرورشی دیشموک به جهت همراهی و همکاری و برنامه ریزی در جهت گسترده و رونق دادن فعالیت ها و برنامه های پرورشی تقدیر کرده است. 

واگذاری زمین در اراضی شمالی یاسوج به افراد دولتی و خصوصی ممنوع است
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi