پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر رفع مشکلات مددجویان سازمان بهزیستی

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: پیگیری هایی برای رفع مشکلات مددجویان سازمان بهزیستی حوزه انتخابیه انجام شد و در همین راستا نیز ریاست این سازمان دستوراتی را صادر نمودند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84360
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

پیگیر رفع مشکلات مددجویان سازمان بهزیستی

فرهاد بشیری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا مکاتباتی با رئیس سازمان بهزیستی مبنی بر تحت پوشش قرار دادن تعدادی از افراد توان بخش انجام گرفت که با این موضوع نیز موافقت گردید.

وی افزود: همچنین درخواستی هم با دایر شدن مرکز سالمندان برای نگهداری سالمندان عزیز به ریاست سازمان بهزیستی داده شده که با این موضوع نیز موافقت شد در ضمن با راه اندازی مرکز خاص برای بیماران اعصاب و روان نیز موافقت گردید.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس اظهار کرد: در خصوص مساعدت بیش تر در رابطه با پرداخت کمک هزینه نقدی و غیر نقدی هم نامه نگاری هایی شد همچنین در مورد ودیعه ساخت و تعمیر مسکن و پرداخت تسهیلات بیش تر به نیازمندان پاکدشت هم مکاتباتی شد که این موضوعات نیز موافقت شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در رابطه با بیمه خویش فرمایی، بیمه کارفرمایی، کمک هزینه ارتقا و پرداخت وام خوداشتغالی هم قول هایی داده شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi