یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر حل مشکل آب کشاورزی مریوان

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: پیگیری هایی برای رفع مشکل تامین آب کشاورزی مریوان انجام شده و امیدوارم این اتفاق هرچه سریعتر اتفاق بیفتد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84357
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

پیگیر حل مشکل آب کشاورزی مریوان

شیوا قاسمی پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در موضوع کشاورزی باید گفته شود که استان ما در این زمینه جز رتبه های برتر کشور است و ما نیز داریم چند موضوع را در خصوص پیشبرد کشاورزی حوزه انتخابیه پیگیری می کنیم که امیدوارم به نتیجه مطلوب برسد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا آب رودخانه های مرزی مهار شود و این جز مطالبات اصلی مقام معظم رهبری بوده است متاسفانه در حوزه انتخابیه ام حدود  ۴۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی مشکل تامین آب دارند و اگر بتوانیم مشکل سد گاران را حل کنیم چنین موضوعی برطرف می شود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: از مسئولان مطالبه داریم که مشکل آب کشاورزی مریوان را مرتفع کنند تا بتوانیم این ۴۶۰۰ هکتار اراضی را زیرکشت ببریم و همچنین برای ساخت تصفیه خانه آب شرب مریوان هم اقداماتی انجام شده است و مقرر شده قرارگاه خاتم الانبیا عملیات اجرایی آن را شروع کند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: به دلیل اینکه در شرق مریوان مشکل تامین آب شرب داشتیم از اعتبارت سفر آقای قالیباف و همچنین بودجه های استانی و … توانستیم ۲ پمپ را به صورت اضطراری استفاده کنیم و اکنون شرق مریوان مشکل آب ندارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi