پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش چاروسا افتتاح شد

به گزارش کرونا از چاروسا، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزان، آموزش و پرورش چاروسا با حضور امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش چاروسا، معاونین و تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان در مدرسه پروین اعتصامی قلعه رئیسی افتتاح شد. رئیس آموزش و پرورش منطقه چاروسا در این آیین؛ افتتاح مرکز مشاوره و خدمات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84297
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی  آموزش و پرورش چاروسا افتتاح شد

به گزارش کرونا از چاروسا، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزان، آموزش و پرورش چاروسا با حضور امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش چاروسا، معاونین و تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان در مدرسه پروین اعتصامی قلعه رئیسی افتتاح شد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه چاروسا در این آیین؛ افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش را از جمله کارهای خوب و تاثیرگذار در حوزه دانش آموزی دانست و عنوان کرد: بحث آسیب های اجتماعی طی چند سال گذشته برای همه مسئولین نظام دغدغه مندی ایجاد کرده است و همین موضوع باعث شده پیشگیری از این آسیب ها مسیر خوبی را در پیش گرفته و اقدامات خوبی در دستگاه ها و به خصوص در آموزش و پرورش صورت پذیرد.

علی الهامی با اشاره به لزوم توجه به پیشگیری از آسیب های اجتماعی در میان جمعیت دانش آموزی خاطر نشان کرد: دانش آموزان به لحاظ شرایطی که دارند در معرض آسیب بیشتری نسبت به سایر اقشار قرار دارند، به همین جهت اگر در سنین نوجوانی و بلوغ اقدامات پیشگیرانه انجام پذیرد بسیاری از مشکلات در حوزه آسیب های اجتماعی حل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: وجود خدمات روانشناختی و مشاوره دانش آموزی در مناطق محروم یک ضرورت است و دانش آموزان این مناطق نیاز به توجه و مراقبت ویژه دارند که این توجه منجر به ارتقاء خودباوری و عزت نفس در آن ها خواهد شد.

الهامی اظهار کرد: این مرکز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی موجود و به ارائه خدمات مشاوره و روان شناختی از قبیل خدمات مشاوره کودک، نوجوان، گفتار درمانی ،عاطفی، شغلی، تحصیلی و رفتاری به دانش آموزان بخش چاروسا می پردازد.

چرام؛غرق در عزای غم جانسوز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)+تصاویر
دنبال کنید

وی در پایان افزود: ارتباط و تعامل بین مدرسه و خانواده نقش مثبتی را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کند و در طی سال های گذشته مقام معظم رهبری به بحث آسیب های اجتماعی توجه ویژه داشته اند و حتما باید در زمینه کاهش این آسیب ها تلاش نماییم.

پایان پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi