جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ایجاد بسترهای توریسم سلامت در یزد با حمایت از بخش های خصوصی و دولتی

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک و عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تخصصی سرطان حضرت ابوالفضل (ع) یزد گفت: ایجاد بسترهای توریسم سلامت در یزد با حمایت از بخش های خصوصی و دولتی صورت می گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84294
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

ایجاد بسترهای توریسم سلامت در یزد با حمایت از بخش های خصوصی و دولتی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک و عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تخصصی سرطان حضرت ابوالفضل (ع) یزد با بیان اینکه یکی از شعارها تبدیل یزد به عنوان قطب درمان، گردشگری سلامت باشد، گفت: برای دستیابی به این شعارها و تحقق آن نیازمند یکسری زیرساخت‌ها هستیم تا این اتفاق صورت پذیرد، غیر از اینکه تخت های بیمارستانی باید افزایش یابد و فناوریهای جدید را وارد کنیم، نیازمند آماده سازی زمینه رقم خوردن توریسم سلامت در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای ایجاد بسترهای توریسم سلامت در استان، از بخش های خصوصی و دولتی حمایت کردیم، بیان کرد: برخی از پروژه‌ها در استان کلید خورد ولی به واسطه اینکه به تعهدات خود عمل نکردند، پروژه نیمه کاره رها شده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم، یکی از این پروژه ها را بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در یزد عنوان کرد و افزود: این پروژه در سال های ۹۲، ۹۳ به تصویب رسید و با تغییر دولت، اعلام کردند که اعتبار برای تکمیل آن نداریم و در نهایت به عنوان مرکز ۱۵۰ تختخوابی تحقیقات و درمان سرطان نامگذاری شد.

جوکار عنوان کرد: در نهایت در سفرهایی که رئیس جمهور وقت به یزد داشت شاهد هیچ اتفاق مثبتی نبودیم، با روی کار آمدن مجلس جدید نسبت به اینکه این پروژه در چه مرحله ای است، مباحثی مطرح و در نهایت دولت همکاری کرد و عملیات عمرانی آن آغاز شد و اکنون نیز در حال فعالیت است.

پروژه پست 230 کیلوولتی ملکان در انتظار تصمیم مسئولان؛ ما خواهان جذب سرمایه گذار هستیم
دنبال کنید

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس با تاکید بر اینکه راه اندازی این پروژه مشکل بسیاری از مردم یزد و کشور را رفع خواهد کرد، اظهار کرد: امیدواریم مسئولانی که در این پروژه نقش دارند، نگاه مثبتی داشته باشند تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد افتتاح و حل مشکل بسیاری از مردم باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi