جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کوتاهی در فرهنگ‌سازی در سطح یاسوج/ آیا مشکلات با عذرخواهی حل می‌شود؟

به گزارش کرونا از یاسوج، در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی مشکلات ترافیکی و رانندگی در سطح مرکز کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد و بر فرهنگ‌سازی شهرداری و شورای شهر در این زمینه تاکید شد. فرشید احمدی کیش عضو شورای شهر با بیان اینکه از وضعیت بیلبوردهای سطح شهر رضایت ندارم، گفت: به عنوان نماینده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84288
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

کوتاهی در فرهنگ‌سازی در سطح یاسوج/ آیا مشکلات با عذرخواهی حل می‌شود؟

به گزارش کرونا از یاسوج، در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی مشکلات ترافیکی و رانندگی در سطح مرکز کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد و بر فرهنگ‌سازی شهرداری و شورای شهر در این زمینه تاکید شد.

فرشید احمدی کیش عضو شورای شهر با بیان اینکه از وضعیت بیلبوردهای سطح شهر رضایت ندارم، گفت: به عنوان نماینده مردم می‌گویم در حوزه‌های فرهنگ‌سازی از مسائل مربوط به پسماند گرفته تا ترافیک اقدامی صورت نگرفته و کاری انجام نشده است.

عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: معضل اصلی ترافیک شهر یاسوج مدارس است چرا که نبود سرویس‌های بهداشتی به معضلی برای شهر یاسوج تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا بنگاه‌ها مینی‌بوس‌ها را فروخته‌اند و تنها ۱۵- ۱۶ سرویس مانده که جوابگوی نیست و باید جلساتی با اتحادیه‌ها گرفته شود و این مشکل برای سال‌های آینده رفع شود.

احمدی ‌کیش عنوان کرد: در حوزه فرهنگ‌سازی در سطح شهر یاسوج کوتاهی شده، با شجاعت می‌پذیریم که در این زمینه کوتاهی شده بدهکار کسی نیستم و از مردم عذرخواهی می‌کنم.

روز گذشته هم معاون پلیس راه استان در نشست شورای ترافیک با اشاره به وضعیت ترافیکی شهر یاسوج گفت: مدارس عامل ترافیک در سطح شهر هستند.

سرهنگ اقبالی بیان کرد: پلیس راهور در زمینه کنترل ترافیک دست تنها است و سایر دستگاه‌ها همکاری ندارند.

وی با انتقاد از وضعیت چراغ های راهنمایی سطح شهر یاسوج گفت: در چهار راه هلال احمر رنگ نارنجی هم به چراغ راهنمای آنجا اضافه شده که باعث خجالت است.

اقبالی تصریح کرد: وضعیت این چراغ راهنما باعث ترافیک سنگین و قفل شدن این نقطه شده است.

نام نویسی 10 داوطلب در انتخابات میان دوره‌ای مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت + اسامی
دنبال کنید

سوالی که مطرح است اینکه آیا مشکلات و کم‌کاستی‌ها در مرکز کهگیلویه و بویراحمد با عذرخواهی حل می‌شود یا به قوت خود باقی هستند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi