یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان معرفی شد

به گزارش کرونا، علی مرادی پیش از این مدیرکل تولید سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود. وی سابقه ۶ سال قائم مقامی صدا و سیمای مرکز کردستان را در کارنامه خود دارد و دوران درخشانی را نیز در معاونت سیمای این مرکز تجربه کرده است. پخش بسیاری از آهنگ های حسن زیرک،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84267
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان معرفی شد

به گزارش کرونا، علی مرادی پیش از این مدیرکل تولید سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود.

وی سابقه ۶ سال قائم مقامی صدا و سیمای مرکز کردستان را در کارنامه خود دارد و دوران درخشانی را نیز در معاونت سیمای این مرکز تجربه کرده است.

پخش بسیاری از آهنگ های حسن زیرک، محمد ماملی، مظهر خالقی و بسیاری دیگر از هنرمندان در شبکه کردستان در زمان وی انجام گرفت.

کردی شدن برنامه کودک، تولید برنامه مشاعره کردی برای اولین بار، تهیه فیلم نامه اولیه سنجرخان وزیری با نگارش هنرمند فقید عباس کمندی، تحول در ساختارهای برنامه سازی تلویزیونی، ارتباط با هنرمندان بومی استان و تولید برنامه های فاخر در طبقه ب همچون سریال موفق روزهای خوش زندگی، سریال زریان، مستندهایی با موضوع آداب و رسوم، معرفی مشاهیر در قالب مستند اقلیم بزرگان، اماکن دیدنی و گردشگری تله فیلم کەلی خان، مستند توت فرنگی، مستند در مسیر تلوار، مستند نوای سنگ، مستند سنگ نگاره های باستانی کردستان به همراه برنامه های موفق و مخاطب پسند رادیو سنه و ریگا از آثار ماندگاری است که در دوران وی تولید و از شبکه استانی و شبکه های سراسری پخش شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج در این مراسم اظهار داشت: امام خمینی(ره) انقلابی را صادر کرد که حریت و آزادگی را معنا بخشید.

ماموستا فایق رستمی با بزرگداشت یاد شهدای رسانه، افزود: علمای دینی پرچمداران اسلام و دیده‌بانان بصیرت هستند که در رسالت رسانه‌ای با خبرنگاران وجه اشتراک دارند.

وی با بیان اینکه در کشوری زندگی می کنیم که برای مملکت و دینمان باید مبلغ و دیده‌بان واقعی باشیم، از تلاش مدیرکل سابق صداوسیمای کردستان قدردانی کرد.

نامه ای سرگشاده به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به ضرب و شتم خبرنگار پارلمانی روزنامه«ایران»
دنبال کنید

امام جمعه سنندج صداوسیما را نهادی مقدس برشمرد که اهداف آن با اهداف اسلام همسو است و اضافه کرد: این سازمان در عرصه تبلیغ و ترویج فرهنگ و ارزشهای اسلامی نقش ویژه‌ای دارد که نباید از آن غافل شود.

ماموستا رستمی تاکید کرد: صداوسیما با درایت، عقلانیت و تفکر، افکار عمومی را مدیریت کند و با اخلاق‌مداری کرامت انسانی را ترویج دهد.

وی یادآور شد: صداقت، امانتداری، بصیرت، صبر، دقت و اخلاق مداری از ویژگیهای اخلاقی و کاری کارکنان رسانه است که عملکرد آنها باید با آینده‌نگری توام باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فساد و صلاح امت در گرو عملکرد امرا و علماست، اظهار داشت: صداوسیما متعلق به همه مردم است و از چهار رکن عدالت، مساوات، مشورت و توسعه باید الگوگیری کند و از هر تبعیض و تعصب فقهی و ملی باید به دور باشد.

مدیرکل سابق صداوسیمای کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: تقویت و انسجام ملی و ایجاد توازن تصویری از مهمترین برنامه‌هایی بود که در این مدت به دنبال آن در رسانه استانی بودم.

جعفر عبدالملکی با اشاره به تنوع قومیتی در کشور، بازنمایی و انعکاس تصویری همه قابلیتهای اقوام را یادآور شد و گفت: کم توجهی به اقوام، تمرکزگرایی را شدت داده و بر هویت ملی تاثیر منفی می‌گذارد.

تلاش برای تاثیرگذاری رسانه در توسعه کردستان از دیگر برنامه‌های شبکه اصالت و فرهنگ بود که وی به آن اشاره داشت و افزود: مرکز کردستان همواره در زمینه جذب مخاطب در برنامه‌های مختلف صداوسیما در جایگاههای برتر کشور قرار داشته است.

سید مهران کشاورز : بسترهای لازم برای شکوفا کردن استعدادهای معلولان فراهم شود
دنبال کنید

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi