شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز به کار میز خدمت رتبه بندی معلمان در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، این میز کار با حضور نمایندگانی از معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع ، امور اداری، اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، اداره فناوری و اطلاعات، با هدف جمع آوری و رفع ابهامات و پرسشهای احتمالی و راهنمایی های لازم در راستای  اجرای نظام رتبه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84063
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

کرونا :

آغاز به کار میز خدمت رتبه بندی معلمان در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، این میز کار با حضور نمایندگانی از معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع ، امور اداری، اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، اداره فناوری و اطلاعات، با هدف جمع آوری و رفع ابهامات و پرسشهای احتمالی و راهنمایی های لازم در راستای  اجرای نظام رتبه بندی معلمان تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در آیین آغاز به کار این میز کار بر بررسی دقیق مدارک و مستندات معلمان توسط ارزیابان تاکید کرد وگفت: بررسی مدارک حق الناس است و پرونده‌ها را با حوصله و دقت مورد ارزیابی قرار گیرد تا خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نشود.

عزت‌خواه از تلاش‌های اعضای میز کار رتبه بندی در استان و شهرستان‌ها تقدیر کرد و گفت: با حمایت و پیگیری‌های رئیس جمهور  و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان و همچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی سازی قانون رتبه بندی معلمان و اطلاع رسانی به موقع و شفاف مراحل انجام امور به جامعه معلمان، میز کار رتبه بندی معلمان در استان آغاز به کار کرد که امید می‌رود در سریعترین زمان ممکن کار رتبه بندی معلمان به اتمام برسد و احکام آنان صادر شود.

رئیس اداره سنجش ،پایش و کیفیت آموزشی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در این آیین گفت: کار ارزیابی مدارک و مستندات معلمان از امروز توسط ارزیابان حرفه ای همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز می‌شود.

یونس محمودزاده افزود: ویبناری با حضور رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با هدف تبیین موضوع فرآیند ارزیابی پرونده الکترونیکی معلمان همزمان با آغاز به کار ارزیابان حرفه ای در سراسر کشور برگزار و بعد از این جلسه کار ارزیابان شروع خواهد شد.

برای امیکرون واکسن جداگانه ساخته می‌شود
دنبال کنید

وی گفت: ۴۹ نفر ارزیاب که مورد انتخاب مرکز آموزش مدیریت دولتی در کشور قرار گرفته اند کار ارزیابی مدارک و مستندات رتبه معلمان را طبق قانون نظام رتبه بندی بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi